9+1 λόγοι που πρέπει να κάνεις squat-Δες τι σου προσφέρουν!

squat,squat challenge,squatty potty,squat rack,squatting μεταφραση,squat μεταφραση,squatting,squat jumps,squat clean
Τα squats είναι το θεμέλιο σε σχεδόν κάθε πρόγραμμα άσκησης για αθλητές. Αυτή η άσκηση αναπτύσσει δύναμη, ενέργεια, ευελιξία και ισορροπία, οπότε πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στις καθημερινές σας προπονήσεις. Οι παραλλαγές των squats μας επιτρέπουν να τις εκτελούμε καθημερινά, δημιουργώντας ευκαιρίες για σωστή……

ανάρρωση των μυών. Αυτή η άσκηση μπορεί να μας βοηθήσει να πετύχουμε οποιουσδήποτε στόχους, όπως επιταχυνόμενο σπριντ και λεπτά πόδια!

Πώς να κάνετε τα squats:

1. Σταθείτε ίσια, πόδια ελαφρώς μεγαλύτερο από το πλάτος των ώμων.

2. Χαμηλώστε τους ώμους σας και τραβήξτε τους πίσω.

3. Λυγίστε τα γόνατά σας σαν να πρόκειται να καθίσετε σε μια καρέκλα. Μόλις αρχίσετε να καταλήγετε, βεβαιωθείτε ότι η πλάτη σας δεν είναι στρογγυλεμένη και οι ώμοι σας δεν σηκώνονται.

4. Κρατήστε τα γόνατά σας πάντα πάνω από τα πόδια σας, μην χαμηλώνετε ή απλώνετε τα πόδια σας.

5. Για έναν αυτοέλεγχο, μπορείτε να βάλετε ένα χαμηλό κουτί πίσω σας και να καταλήξετε, αγγίζοντας το με τους γλουτούς σας.

6. Μεταφέρετε το σωματικό βάρος στα τακούνια. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να φορτώσετε το gluteus maximus και να επεξεργαστείτε τους αστραγάλους και τα κορδόνια σας.

7. Ανεβείτε στην προηγούμενη θέση.

Εδώ είναι μερικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνουμε τα squats κάθε μέρα:

1. Αυξήστε τη δύναμη και τη μυϊκή ενέργεια

Τα squats αναπτύσσουν δύναμη και μυϊκή ενέργεια των γλουτών, των δικέφαλων μυών και των τετρακέφαλων των ισχίων, οι οποίοι είναι οι κύριοι σταθεροποιητές όταν περπατάτε και τρέχετε. Αυτή η άσκηση διεγείρει τις ορμόνες ανάπτυξης των μυών που ενισχύουν ολόκληρο το σώμα. Τα squats με βάρος προκαλούν το σώμα να ξεπεράσει την αντίσταση και να πάρει αναβολικά οφέλη. Επιπλέον, αυτή η άσκηση αποτρέπει την παχυσαρκία, τον διαβήτη και τις καρδιαγγειακές παθήσεις.

2. Αυξήστε την ευελιξία

Αυτή η καθολική άσκηση βελτιώνει την ευελιξία και την ισορροπία των ποδιών. Όσο υψηλότερο είναι το πλάτος της κίνησης των γοφών, των μόσχων, των γόνατων και του αστραγάλου, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η στάση. Η εργασία στο σώμα σας θα σας παρακινήσει να πετύχετε περαιτέρω επιτεύγματα και να αποκτήσετε όλες τις απαραίτητες γνώσεις.

3. Κάψτε λίπος

Τα squats διεγείρουν την ανάπτυξη των μυών βοηθώντας έτσι στην καύση του λίπους. Το θέμα είναι ότι όσο περισσότεροι μύες χτίζετε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Έτσι, εάν θέλετε να χάσετε βάρος – μην παραμελείτε τα squats. Εάν θέλετε να κάψετε περισσότερες θερμίδες, απλώς αυξήστε τον αριθμό των squats.

4. Χωρίς σπατάλη χρημάτων

Το καλό για τα squats είναι ότι δεν χρειάζεστε ειδικό εξοπλισμό για να κάνετε την άσκηση. Μπορείτε να κάνετε καταλήψεις οπουδήποτε, στο σπίτι, παρακολουθώντας την αγαπημένη σας τηλεοπτική εκπομπή, σε δροσερά πάρκα ή μπορείτε να κάνετε  squats στην παραλία παρακολουθώντας την ανατολή του ηλίου. Θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τον χρόνο σας και θα σας εξοικονομήσει χρήματα.

5. Χαλαρή πλάτη

Η εκτέλεση των squats δεν προκαλεί κόπωση. Αντίθετα, αυτή η άσκηση μπορεί να αυξήσει το ενεργειακό σας επίπεδο, ώστε να μπορείτε να ασκηθείτε ακόμη περισσότερο. Τα squats θα βελτιώσουν την υγεία της πλάτης σας ενισχύοντας τους μυς της.

6. Βελτιωμένη στάση

Τα squats εμπλέκουν τους άνω μυς της πλάτης (κάτω / άνω τραπέζιος και ρομβοειδής) για να βοηθήσουν στη σταθεροποίηση του σώματος κατά την άσκηση. Αυτό ενισχύει τους μυς που είναι υπεύθυνοι για τη σωστή στάση του σώματος.

7. Καθαρίστε τα έντερα

Τα squats μπορούν να βελτιώσουν την υγεία του εντέρου και του πεπτικού σας συστήματος. Αυτή η άσκηση ενισχύει την κίνηση του εντέρου και τη ροή υγρών στο σώμα σας.

8. Απαλλαγείτε από την κυτταρίτιδα

Μια ποικιλία καταλήψεων με και χωρίς βάρος θεωρείται η πιο αποτελεσματική και ασφαλέστερη άσκηση που βοηθά να απαλλαγούμε από την κυτταρίτιδα. Για να επιτύχετε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα, θα πρέπει να κάνετε τις καταλήψεις σε τακτική βάση. Επίσης, μην ξεχνάτε τη σωστή τεχνική άσκησης.

9. Τονισμένα πόδια

Αυτή η άσκηση είναι καλή για τον τόνο των ποδιών. Κατά τη διάρκεια των καταλήψεων, οι μύες των μηρών και των γλουτών σφίγγονται, τα αγγεία αντιμετωπίζουν επίσης ωφέλιμο φορτίο.

10. Τονισμένο πισινό

Οι κύριοι στόχοι των καταλήψεων είναι τα τετρακέφαλα, τα μπλουζάκια και οι γλουτοί. Αυτή η άσκηση είναι ένας γρήγορος τρόπος για τη δημιουργία μυϊκής μάζας, η οποία οδηγεί σε σφιχτά, τονισμένα άκρα. Το Squats είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις, η οποία κάνει το άκρο πιο στρογγυλό, πιο σφριγηλό και τονισμένο.

 

 

Διαβάστε περισσότερα
Back to Top