Connect with us

NEWS

9 τρόποι για να καταπολεμήσεις τους πόνους της περιόδου!

Published

on

Οι μηνιαίες περίοδοι είναι ήδη μια ταλαιπωρία. δεν θα έπρεπε να πονάς επίσης. Εδώ είναι εννέα αποτελεσματικοί τρόποι για να νικήσετε τις κράμπες της περιόδου σας.

Οι κράμπες της περιόδου είναι ένας πόνος και οι χειρότερες μπορεί να σας κάνουν να ξεκουραστείτε στο κρεβάτι για μέρες. Κανείς δεν αξίζει να διπλασιαστεί κάθε φορά που παίρνει το μηνιαίο του. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να απαλλαγείτε από τις κράμπες της περιόδου σας , και ορισμένες μέθοδοι θα σας βοηθήσουν ακόμη και να τους νικήσετε για πάντα!

Έκτακτη είδηση: Νέα μελέτη COVID ισχυρίζεται ότι ο ύπνος επηρεάζει σημαντικά τον κίνδυνο μόλυνσης!

Τι είναι οι κράμπες περιόδου;
Οι κράμπες της περιόδου προκαλούνται από συσπάσεις της μήτρας που οδηγούν σε πόνο και δυσφορία. Αυτές οι συστολές συμβαίνουν όταν οι ορμόνες σηματοδοτούν τη μήτρα να ρίχνει το ενδομήτριο κάθε μήνα. Αυτό είναι γνωστό ως η εμμηνορροϊκή φάση του εμμηνορροϊκού κύκλου.

Για πολλούς, οι κράμπες περιόδου είναι αναπόφευκτο μέρος της εμμήνου ρύσεως , αλλά πόσο επώδυνες είναι αυτές οι κράμπες από το άτομο. Εκείνοι που είναι πιο επιρρεπείς σε κράμπες της εμμήνου ρύσεως περιλαμβάνουν:

Άτομα κάτω των 30 ετών

Άτομα που βιώνουν μεγάλη ροή

Άτομα που βιώνουν ακανόνιστες περιόδους

Άτομα που καπνίζουν

Άτομα των οποίων οι περίοδοι ξεκίνησαν σε νεαρή ηλικία

Άτομα που έχουν ορμονικές διαταραχές όπως σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS)

Άτομα με συγκεκριμένους τύπους αντισύλληψης

Πώς να απαλλαγείτε από κράμπες περιόδου

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ανακουφίσετε τον πόνο της περιόδου σας, αλλά μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να μάθετε ποια είναι η καλύτερη για εσάς.

The Bachelor: ΟΡΙΣΤΙΚΟ τέλος για την Νικολέτα Τσομπανίδου και τον Παναγιώτη Βασιλάκο-Ανακοίνωσε κι επίσημα τον χωρισμό τους! (video)

1. OTC ανακουφιστικά
Τα κοινά αναλγητικά όπως η ιβουπροφαίνη, η παναδόλη και η ασπιρίνη είναι εξαιρετικά για την ανακούφιση του πόνου της περιόδου. Για το καλύτερο αποτέλεσμα, βεβαιωθείτε ότι παίρνετε παυσίπονα στο πρώτο σημάδι της κράμπας .

Μπορείτε να αγοράσετε αυτά τα παυσίπονα σε οποιοδήποτε φαρμακείο ή σούπερ μάρκετ, αλλά βεβαιωθείτε ότι συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας εάν έχετε οποιεσδήποτε υποκείμενες καταστάσεις υγείας που μπορεί να επηρεάσει αυτό το φάρμακο….

2. Θέρμανση
Η θερμότητα είναι μια υποτιμημένη μορφή ανακούφισης του πόνου περιόδου. Εάν αντιμετωπίζετε κράμπες, πάρτε μια καυτή συμπίεση, μια σακούλα σιταριού ή ένα μπουκάλι ζεστού νερού και τοποθετήστε την στην κοιλιά σας.

Ακόμα καλύτερα, δοκιμάστε να πάρετε ένα θερμικό έμπλαστρο ή ένα περιτύλιγμα από το τοπικό φαρμακείο σας, αυτά τα μπαλώματα μπορούν να ανακουφίσουν τον μυϊκό πόνο και σε μια μελέτη, αποδείχθηκαν πιο αποτελεσματικά από τα εξωχρηματιστηριακά παυσίπονα. Η μελέτη έδειξε επίσης ότι οι χρήστες θερμικής επιφάνειας παρουσίασαν επίσης λιγότερα PMS και αλλαγές στη διάθεση.

Survivor spoiler alert: Ήρθε το ΤΕΛΟΣ για τον Κώστα Παπαδόπουλο-Μάθε τα πάντα εδώ!

3. Μασάζ αιθέριου ελαίου
Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι ένα κοιλιακό μασάζ με αιθέρια έλαια μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των κράμπες της περιόδου . Αυτό συμβαίνει επειδή ορισμένα αιθέρια έλαια βοηθούν στην κυκλοφορία που μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου. Ενώ είναι καλύτερο να αγοράσετε ένα μείγμα λαδιών, μπορείτε να τα πάρετε ξεχωριστά και να δημιουργήσετε το δικό σας.

Τα πιο αποτελεσματικά αιθέρια έλαια για κράμπες της εμμήνου ρύσεως περιλαμβάνουν:

Λεβάντα
Κανέλα
Γαρύφαλλο μπαχαρικό
Μαντζουράνα
Τριαντάφυλλο

Τα περισσότερα καταστήματα υγιεινής διατροφής θα πουλήσουν αιθέρια έλαια, αλλά μπορείτε επίσης να τα αγοράσετε στο διαδίκτυο.

Πριν χρησιμοποιήσετε ένα αιθέριο έλαιο, βεβαιωθείτε ότι έχετε εύχρηστο λάδι όπως καρύδα, argan, αμύγδαλο, αβοκάντο, τριαντάφυλλο ή λάδι jojoba. Τα αιθέρια έλαια μπορούν να ερεθίσουν το δέρμα και να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις και ακόμη και κάψιμο.

Η χρήση λαδιού μεταφοράς θα βοηθήσει στην αραίωση του αιθέριου ελαίου και στην αλλαγή του ρυθμού απορρόφησης, μειώνοντας τον κίνδυνο ερεθισμού. Τα λιπαντικά μεταφοράς βοηθούν επίσης στη διάδοση των αιθέριων ελαίων σε μεγαλύτερο χώρο.

Για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ανεπιθύμητες αντιδράσεις στα αιθέρια έλαια, είναι καλύτερο να διορθώσετε τη δοκιμή πριν από τη χρήση.

4. Γιόγκα

Η γιόγκα μπορεί να κάνει θαύματα για να μειώσει τις κράμπες της περιόδου . Ενώ μερικές πόζες βοηθούν στην τέντωμα της κάτω πλάτης και στην ανακούφιση της πίεσης, η βιασύνη των ενδορφινών και της σεροτονίνης που παράγει η γιόγκα είναι οι πραγματικοί παυσίπονοι.

Οι χαλαρωτικές πόζες όπως η στάση του παιδιού, η κλίση και οι προσαρμοσμένες στάσεις πτώματος είναι πιο γνωστές για τη δύναμή τους να μειώσουν τον πόνο της περιόδου.

Μια μικρή μελέτη του 2016 διαπίστωσε επίσης ότι οι συμμετέχοντες που ολοκλήρωσαν μόνο μία ώρα γιόγκα μία φορά την εβδομάδα για 12 εβδομάδες είδαν σημαντική μείωση των κράμπες της εμμήνου ρύσεως. Αυτό σημαίνει ότι η τακτική πρακτική γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον πόνο της περιόδου σας μακροπρόθεσμα.

5. Μπάνιο με αλάτι Epsom
Εάν αναζητάτε αποτελεσματική ανακούφιση από τον πόνο και έναν τρόπο χαλάρωσης, δοκιμάστε ένα λουτρό με αλάτι Epsom. Τα λουτρά με αλάτι Epsom έχουν λίγα επιστημονικά στοιχεία πίσω από αυτά, αλλά αυτό το μούσκεμα μαγνησίου είναι μια κοινή θεραπεία στο σπίτι για τη μείωση του μυϊκού πόνου και τη μείωση του πρήξιμου.

Όταν χρησιμοποιείτε μπανιέρα αλατιού Epsom, ένα καλό μέτρο είναι δύο φλιτζάνια αλάτι ανά κανονικό μέγεθος μπάνιου. Μπορείτε ακόμη και να προσθέσετε μερικές σταγόνες αιθέριων ελαίων για πρόσθετα οφέλη αρωματοθεραπείας.

Τα λουτρά με αλάτι Epsom θεωρούνται γενικά ασφαλή. Ωστόσο, μπορεί να ερεθίσουν το δέρμα κάποιων ανθρώπων, επομένως είναι καλή ιδέα να διορθώσετε πρώτα το τεστ.

6. Άσκηση
Μελέτες έχουν δείξει ότι η ελαφριά αερόβια άσκηση όπως το περπάτημα ή το κολύμπι μπορεί να συμβάλει στη μείωση των κράμπες της εμμήνου ρύσεως.

Αυτό συμβαίνει επειδή η αερόβια άσκηση όχι μόνο αυξάνει τη ροή του αίματος, αλλά και όπως η γιόγκα, απελευθερώνει ενδορφίνες που βοηθούν στη μείωση του πόνου.

Η τακτική αερόβια άσκηση μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση των κραμπών της περιόδου μακροπρόθεσμα. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι ασχολήθηκαν με 30 λεπτά αερόβιας άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα για οκτώ εβδομάδες ανέφεραν σημαντική μείωση των κράμπες.

7. Μείνετε ενυδατωμένοι
Είναι πιο πιθανό να εμφανίσετε κράμπες της εμμήνου ρύσεως εάν είστε αφυδατωμένοι. Βεβαιωθείτε ότι πίνετε αρκετό νερό κάθε μέρα και είναι καλή ιδέα να μείνετε μακριά από ποτά όπως καφές και αλκοόλ κατά τη διάρκεια του μηνιαίου σας.

8. Υγιεινή διατροφή
Αυτό που τρώτε μπορεί επίσης να επηρεάσει τις ορμόνες και τη φλεγμονή σας και, επομένως, το χρονικό διάστημα που περιορίζετε κάθε μήνα.

Η διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες από λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, όσπρια και δημητριακά ολικής αλέσεως θα βοηθήσει στη μείωση του εμμηνορροϊκού πόνου μακροπρόθεσμα.

Μία μελέτη έδειξε ότι η χαμηλή σε λιπαρά, χορτοφαγική δίαιτα μειώνει επίσης τις κράμπες εκείνη την εποχή του μήνα.

9. Βελονισμός
Το Acupressure είναι μια μη επεμβατική κινεζική μέθοδος που λειτουργεί με την πίεση σε διάφορα σημεία του σώματος για την ανακούφιση αρκετών παθήσεων, συμπεριλαμβανομένου του πόνου της περιόδου.

Ένα δημοφιλές σημείο ενεργοποίησης για τον πόνο της περιόδου στόχευσης είναι γνωστό ως το παχύ έντερο τέσσερα (LI4) ή το Union Valley Point. Αυτό το σημείο βρίσκεται στο πίσω μέρος του χεριού σας στο σαρκώδες κομμάτι μεταξύ της βάσης του αντίχειρα και του δείκτη σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ασκήσετε πίεση σε αυτό το σημείο και να κάνετε απαλό μασάζ σε κυκλική κίνηση.

Ένα άλλο γνωστό σημείο πίεσης είναι το Three Yin Crossing Point. Αυτό το σημείο ήταν το επιτυχημένο αντικείμενο μιας πρόσφατης μελέτης για κράμπες περιόδου και βρίσκεται περίπου τρία έως τέσσερα εκατοστά πάνω από το οστό του αστραγάλου προς το κνήμη.

Πότε να δείτε γιατρό

Ενώ οι κράμπες περιόδου είναι φυσιολογικές, οι σοβαρές κράμπες μπορεί να αποτελούν ένδειξη σοβαρού προβλήματος . Ας υποθέσουμε ότι οι κράμπες της περιόδου σας είναι τόσο οδυνηρές που διαταράσσουν τις καθημερινές σας δραστηριότητες ή αρχίζετε να αντιμετωπίζετε έντονα οδυνηρές κράμπες περιόδου μετά την ηλικία των 25 ετών. Σε αυτήν την περίπτωση, θα θελήσετε να προγραμματίσετε ραντεβού με το γιατρό σας.

Η έντονη κράμπες περιόδου μπορεί να είναι ένδειξη ορισμένων καταστάσεων όπως:

Ενδομητρίωση
PCOS
Φλεγμονώδης νόσος της πυέλου
Σεξουαλικά μεταδιδόμενες λοιμώξεις
Ινομυώματα της μήτρας
Αδενομύωση

Trending