8 ιδέες για επιδόρπια και σνακ για να ικανοποιήσετε την ανάγκη για ζάχαρη και να χάσετε βάρος!

8 ιδέες για επιδόρπια και σνακ για να ικανοποιήσετε την ανάγκη για ζάχαρη και να χάσετε βάρος!

Τώρα, οι γιατροί σε όλο τον κόσμο μιλούν ότι τα σνακ είναι πολύ σημαντικά για την απώλεια βάρους, τη διαμόρφωση του σώματος και την αποκατάσταση της υγείας. Το γεγονός είναι ότι τα γεύματα κάθε 3-3,5 ώρες είναι εξαιρετικά χρήσιμα για καλή πέψη και βοηθούν επίσης το σώμα να διατηρήσει υψηλό μεταβολικό ρυθμό…..

Το σώμα απορροφά καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά, τα οποία σας επιτρέπουν να ελέγχετε το αίσθημα της πείνας και να μην τρώτε περισσότερο από ό, τι χρειάζεται. Ωστόσο, τα σνακ είναι διαφορετικά. Εάν συνεχώς σνακ με γλυκά, σάντουιτς και ρολά με τσάι, τότε δεν μπορείτε να μιλήσετε για ένα όμορφο σώμα.

Το γλυκό δεν ικανοποιεί την πείνα και, αντίθετα, το προκαλεί, και μάλιστα αυξάνει το επίπεδο σακχάρου στο αίμα, το οποίο σταδιακά οδηγεί σε διάφορες ασθένειες. Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος , τότε το σνακ θα σας βοηθήσει να μειώσετε τις μερίδες και να μειώσετε τον συνολικό αριθμό θερμίδων που καταναλώνονται ανά ημέρα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που πιθανώς αντιμετωπίζει ο καθένας που χάνει βάρος είναι η επιθυμία να φάει κάτι γλυκά. Είναι δύσκολο να περιορίσετε τον εαυτό σας σε λιπαρά, τηγανητά τρόφιμα και είναι ακόμη πιο δύσκολο να σταματήσετε να τρώτε κέικ ή τέτοια νόστιμα cupcakes. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν εξαιρετικά επιδόρπια διατροφής για την απώλεια βάρους.

Εάν μάθετε πώς να τα μαγειρεύετε, μπορείτε να παραμείνετε λεπτός, υγιής και ταυτόχρονα να τρώτε γλυκά:

# 1. Κατεψυγμένα κεράσια. Είναι πολύ νόστιμα και έχουν λίγες θερμίδες.

# 2. Πουτίγκα σπόρων Chia. Αυτό το σνακ είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός ινών, πρωτεϊνών και υγιούς λίπους.

# 3. Μαύρη σοκολάτα. Αν και η σοκολάτα δεν είναι καλή ιδέα εάν χάνετε βάρος, η μαύρη σοκολάτα είναι πολύ χαμηλή σε θερμίδες.

# 4. Μέλι ψημένα αμύγδαλα. Αυτό το σνακ έχει εξαιρετική ποσότητα υγιεινού λίπους, φυτικών ινών και πρωτεϊνών.

# 5. KIND Dark Chocolate Almond Mint bar. Έχει καλή ποσότητα πρωτεϊνών και φυτικών ινών.

# 6. Φράουλες γιαουρτιού. Απλά προσθέστε φράουλες στο ελληνικό γιαούρτι και το νόστιμο και υγιεινό σνακ σας είναι έτοιμο.

# 7. Φέτες αχλαδιού και βούτυρο αμυγδάλου. Αυτή η έρημος έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θα κάνει το σώμα σας γεμάτο για περισσότερο.

# 8. Σοκολατούχο γάλα. Είναι πολύ νόστιμο και δεν θα προσθέσει περίσσεια κιλών στο σώμα σας.

 

 

Διαβάστε περισσότερα