7+1 λόγοι που αποδεικνύουν ότι και οι γυναίκες χρειάζονται πρωτεΐνη!

πρωτεινη,πρωτεινη ορου γαλακτοσ,πρωτεινη παρενεργειεσ,πρωτεινη ογκου,πρωτεινη γραμμωσησ,πρωτεινη αρακα,πρωτεινη τροφεσ,πρωτεινη σκονη,πρωτεινη whey

Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα πιο σημαντικά μακροθρεπτικά συστατικά, καθώς παρέχει ενέργεια, βοηθά στην κατασκευή μυών, επιδιορθώνει κατεστραμμένα κύτταρα, όργανα και ιστούς και δημιουργεί νέους. Έχει επίσης πολλές άλλες λειτουργίες που είναι ζωτικής σημασίας για το σώμα σας. Για να διατηρήσετε το σώμα…..

σας υγιές, είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις
γυναίκες, καθώς για να παραμείνουν υγιείς και ενεργητικοί, πρέπει να προσθέσουν τη σωστή ποσότητα πρωτεΐνης στην κανονική τους διατροφή. Κάθε ενήλικη γυναίκα πρέπει να καταναλώνει τουλάχιστον σαράντα πέντε γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα.

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε οκτώ λόγους για τους οποίους η πρωτεΐνη είναι τόσο σημαντική για τις γυναίκες και ποια προϊόντα πρέπει να πάρετε για να πάρετε πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε αυτό το άρθρο τώρα.

# 1. Μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε δυνατά οστά.

Η τακτική κατανάλωση πρωτεϊνών ενισχύει τα οστά σας μέσω της σωστής απορρόφησης ασβεστίου. Εάν θέλετε να χτίσετε ισχυρότερα οστά, πρέπει να γεμίσετε το σώμα σας με πρωτεΐνες. Αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν το παρακάνετε, καθώς όταν τρώτε περίσσεια πρωτεΐνης, το σώμα σας ξεπλένει ασβέστιο από άλλες πηγές για να επεξεργαστεί την περιττή πρωτεΐνη.

# 2. Μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε την επιθυμία των τροφίμων και να μειώσετε την όρεξη.

Τα προϊόντα πρωτεΐνης παρέχουν κορεσμό, βοηθούν στον έλεγχο της όρεξης και αποτρέπουν τις περιττές επιθυμίες. Ως αποτέλεσμα, σας βοηθά να αποκτήσετε φόρμα χωρίς προσπάθειες.

# 3. Μπορεί να βοηθήσει στην καύση περισσότερων θερμίδων.

Μελέτες δείχνουν ότι η δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και η μειωμένη πρόσληψη υδατανθράκων μπορούν να βελτιώσουν το μεταβολισμό σας. Όταν το σώμα σας δεν παίρνει αρκετούς υδατάνθρακες, αρχίζει να καίει λίπος για ενέργεια αντί για υδατάνθρακες. Ως αποτέλεσμα, το σώμα σας καίει περισσότερες θερμίδες και αδυνατίζετε για πάντα.

# 4. Μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να χτίσουν ένα τονωμένο, κατάλληλο σώμα.

Μελέτες δείχνουν ότι οι γυναίκες που ακολουθούν δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες τείνουν να χάνουν περισσότερο βάρος από αυτές που δεν τρώνε αρκετή πρωτεΐνη. Το θέμα είναι ότι η ποσότητα του λίπους στο σώμα σας μειώνεται μειώνοντας την πρόσληψη υδατανθράκων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εάν θέλετε να έχετε υγιές, τονισμένο σώμα, πρέπει να ισορροπήσετε τη διατροφή σας με πρωτεΐνες.

# 5. Μπορεί να σας βοηθήσει να φανείτε νεότεροι.

Το δέρμα είναι το πρώτο σημάδι γήρανσης που παρατηρούμε. Όταν γερνάμε, το δέρμα μας χάνει την ελαστικότητά του και γίνεται χαλασμένο. Για να διατηρήσετε το δέρμα σας όμορφο, απαλό και χωρίς ρυτίδες, πρέπει να καταναλώνετε αρκετές πρωτεΐνες και να ασκείστε τακτικά. Αυτές οι δύο εύκολες συμβουλές μπορεί να σας βοηθήσουν να παραμείνετε υγιείς και όμορφες ακόμη και κατά τα τελευταία στάδια της ζωής.

# 6. Μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τα μαλλιά σας.

Το επίπεδο σιδέρωμα, το κατσάρωμα και ο χρωματισμός μπορούν να κάνουν τις κλειδαριές σας να μοιάζουν με άχυρο. Τα περισσότερα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιούνται για χαλάρωση, χρωματισμό και αποχρωματισμό των μαλλιών, καταστρέφοντας τα με την πάροδο του χρόνου. Πρέπει να γνωρίζετε ότι το πιο σημαντικό θρεπτικό συστατικό που χρειάζεται τα μαλλιά σας είναι πρωτεΐνη. Για να κάνετε τα μαλλιά σας μακριά και υγιή, είναι απαραίτητο να καταναλώνετε τακτικά μια υγιή δόση πρωτεΐνης .

# 7. Μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την υγεία του δέρματος.

Ενώ υπάρχουν πολλά καλλυντικά προϊόντα προσώπου διαθέσιμα σε καταστήματα που θα βοηθήσουν στην προστασία, τη θρέψη και τη βελτίωση της υγείας του δέρματος, υποστηρίζεται αποτελεσματικότερα μέσω της διατροφής. Η πρωτεΐνη παίζει σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη της υγείας του δέρματος. Εάν θέλετε ένα υγιές δέρμα, πρέπει να γεμίσετε το σώμα σας με πρωτεΐνες.

# 8. Μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τα επίπεδα άγχους.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το άγχος επηρεάζει τον καθένα διαφορετικά, αλλά πραγματικά διαταράσσει την κανονική λειτουργία του σώματός σας. Το άγχος μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο παθήσεων όπως η παχυσαρκία, οι καρδιακές παθήσεις και το άσθμα και να οδηγήσουν σε ορμονικές και ψυχικές ασθένειες. Ευτυχώς, μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να σας βοηθήσει να προστατεύσετε το σώμα σας μειώνοντας τις επιπτώσεις του στρες.

Ακολουθούν πολλά προϊόντα με πρωτεΐνη :

– Σπόροι κολοκύθας, σουσάμι, σπόροι λιναριού, σπόροι κάνναβης.

– Αμύγδαλα, φυστίκια, ηλιόσποροι, κάσιους, φιστίκια, φουντούκια, πεκάν.

– Μαύρα φασόλια, ρεβίθια, φασόλια νεφρών, φασόλια pinto.

– Γάλα, τυρί cottage, τυρί, ξινή κρέμα, φυσικά γιαούρτια.

– Τόνος, σκουμπρί, σολομός, γαρίδες, Αλάσκα pollock, τιλάπια, γάδος.

– Κρέας σόγιας, τυρί σόγιας, tofu

– Κοτόπουλο, γαλοπούλα, αυγά.

Ο άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να γεμίσετε το σώμα σας με πρωτεΐνη είναι να πάρετε συμπληρώματα πρωτεΐνης.

Δεν είναι απαραίτητο να είστε bodybuilder για τη λήψη συμπληρωμάτων πρωτεΐνης. Η σκόνη πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας, να επιταχύνετε την καύση λίπους, να χτίσετε τους μυς και να βελτιώσετε τον κορεσμό. Εάν καταναλώνετε τακτικά συμπληρώματα πρωτεΐνης, το σώμα σας θα είναι δυνατό και υγιές.

Εάν δεν μπορείτε να πάρετε αρκετή πρωτεΐνη από τα τρόφιμα, μπορείτε να ισορροπήσετε τη διατροφή σας με πρωτεϊνικά κουνήματα, μπάρες πρωτεΐνης και σκόνη πρωτεΐνης. Πιστέψτε μας, θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την πυκνότητα των οστών σας και να υποστηρίξετε τη γνωστική και τη διάθεσή σας.

 

 

Διαβάστε περισσότερα