Connect with us

LIFE

7 φαγητά που δεν θα άγγιζαν ποτέ οι διατροφολόγοι-Δεν πάει ο νους σου!

Published

on

αδυνατισμα,αδυνατισμα ποδιων,αδυνατισμα γρηγορο,αδυνατισμα προσωπου,αδυνατισμα στα 50,αδυνατισμα κοιλιασ,αδυνατισμα χαπια,αδυνατισμα με βελονισμο,αδυνατισμα προσφορεσ

Είμαστε όλοι άνθρωποι και όλοι πέφτουμε σε πειpασμούς κάποτε, ακόμα και διατροφολόγοι. Αλλά αυτά είναι τα 7 τρόφιμα που δεν θα άγγιζε ποτέ ένας διατροφολόγος! Διατροφή σόδα και άλλα αναψυκτικά: Όλα γεμίζονται με τεχνητά συστατικά και ζάχαρη! Αυτό που οι διατροφολόγοι προτείνουν ότι το πόσιμο είναι…. νερό, μαύρος καφές, τσάι και σπιτικά ποτά. Οι καταφερτζήδες και οι χυμοί που αγοράζονται στο κατάστημα αντλούνται συχνά με επιπλέον συστατικά που μειώνουν τυχόν πιθανά οφέλη για την υγεία, ενώ ο επεξεργασμένος χυμός φρούτων περιέχει μια μεγάλη δόση ζάχαρης αλλά χωρίς φυτικές ίνες. Το Fiber βοηθά στην επιβράδυνση της απορρόφησης του σακχάρου στην κυκλοφορία του αίματος και στην πρόληψη των αιχμών και της πτώσης του σακχάρου στο αίμα, ενώ βοηθά επίσης στη μείωση του κινδύνου καταστάσεων όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτης, παχυσαρκία και υψηλή αρτηριακή πίεση.

ΣΝΑΚ ​​ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Σνακ φαγητά όπως πατατάκια, κουλουράκια, ξηροί καρποί σε γιαούρτι / σοκολάτα συχνά διατίθενται στην αγορά ως υγιεινές εναλλακτικές λύσεις. Ωστόσο, πολλά από αυτά τα τρόφιμα είναι βαθιά τηγανητά, ενώ είναι επίσης πλούσια σε νάτριο, λιπαρά, εξευγενισμένους υδατάνθρακες και άλλα τεχνητά συστατικά. Τι γίνεται με το ψήσιμο των δικών σας χορτοφάγων με γλυκοπατάτα, λάχανο, καρότα ή κολοκυθάκια; Φάτε ξηρούς καρπούς, σπόρους και τα δικά σας σπιτικά μπισκότα βρώμης.

ΤΕΧΝΗΤΑ ΓΛΥΚΑΝΤΙΚΑ

Μελέτες δείχνουν ότι τα τεχνητά γλυκαντικά όπως η ασπαρτάμη, η σουκραλόζη και η σακχαρίνη αυξάνουν την όρεξη και τους πόθους, οδηγούν σε αύξηση βάρους και υπονομεύουν την υγεία του εντέρου. Φάτε φρέσκα φρούτα, στέβια και ωμό μέλι.

Σιτηρά

Είναι το αγαπημένο σας πρωινό; Πετάξτε αυτά τα σκουπίδια! Περιέχουν συντηρητικά για να διαρκούν περισσότερο, τεχνητά αρτύματα και φορτωμένα με ζάχαρη.

Μεταποιημένα κρέατα

Τα μεταποιημένα κρέατα περιέχουν νιτρικά και άλλα χημικά πρόσθετα για να διατηρήσουν το κρέας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να εμπλουτίσουν το χρώμα. Ορισμένα επεξεργασμένα κρέατα, όπως λουκάνικα, αποτελούνται επίσης από τα υπόλοιπα, ανεπιθύμητα μέρη ζώων, αναμειγνύονται με υψηλές ποσότητες αλατιού και λίπους. Προκαλούν επίσης κινδύνους για την υγεία, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιακές παθήσεις και ορισμένες μορφές καρκίνου.

Κονσέρβες σούπες και κατεψυγμένα γεύματα

Είναι υπερφορτωμένα με υψηλές ποσότητες αλατιού, νιτρικών και τεχνητών αρτυμάτων. Μαγειρέψτε τις δικές σας σούπες και φτιάξτε μεγαλύτερες μερίδες τροφίμων για να παγώσετε τα υπολείμματα.

Ντόνατς και κρουασάν

Είναι δύσκολο να ξεκινήσετε ένα υγιές πρωί εάν βιάζεστε και η μόνη επιλογή είναι να αρπάξετε καφέ με ένα ντόνατ. ΠΟΤΕ μην το κάνετε! Είναι καλύτερα να μείνετε πεινασμένοι. Τα ντόνατς παρασκευάζονται με εκλεπτυσμένους, λευκούς κόκκους και πολλά πρόσθετα σάκχαρα, τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, προκαλούν προβλήματα στο έντερο και υπονομεύουν το ταξίδι απώλειας βάρους.

Αυτά τα 7 τρόφιμα δεν είναι δύσκολο να αποφευχθούν. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να μεγαλώσετε την αγάπη και το σεβασμό για το σώμα σας. Εάν οι διατροφολόγοι δεν τα τρώνε ποτέ, γιατί εξακολουθείτε να πίνετε σόδα και να σνακ με κουλουράκια;

Trending