6 μυστικά για μακροζωία και φρεσκάδα από την φυλή με την μικρότερη θνησιμότητα-Θα το τολμήσεις;

μακροζωια,μακροζωια μακροβιοτητα,μακροζωια χωρεσ,μακροζωια σκυλου,μακροζωια αγγλικα,μακροζωια στον αστρολογικό χάρτη,μακροζωια ικαρια,μακροζωια συνωνυμα,μακροζωια νεα φιλαδελφεια

Είναι αρκετά ενδιαφέρον που οι περισσότεροι Ιάπωνες πιστεύουν ότι ο κυρτός λαιμός είναι ένα από τα πρώτα σημάδια μιας σύντομης ζωής. Γιατί το πιστεύουν αυτό; Ποιός είναι ο λόγος? Λοιπόν, ας το λύσουμε, παιδιά! Ο ιαπωνικός δάσκαλος του Aikido, Katsuzo Nishi, είχε πολύ δύσκολη παιδική ηλικία και μάλιστα ο θεράπων ιατρός του, είπε στους γονείς του ότι…..

το αγόρι θα πεθάνει πριν φτάσει στα 20 του. Για να ενισχύσει την υγεία του, οι γονείς του έστειλαν τον Κατσούζο στο μοναστήρι, όπου πέρασε 3 χρόνια.

Αναζητώντας τρόπους βελτίωσης της υγείας του, ο Nishi διάβασε όχι μόνο πολλά βιβλία σύγχρονων γιατρών, αλλά και αρχαίες πραγματείες για την ανατολική και ευρωπαϊκή ιατρική. Το αποτέλεσμα πολλών ετών εργασίας ήταν «το έργο του Katsuzo», στο οποίο περιγράφει το σύστημα που δημιούργησε για την ανάκαμψη του σώματος. Το έργο δημοσιεύθηκε το 1927, όταν ο συγγραφέας ήταν 44 ετών.

μακροζωια,μακροζωια μακροβιοτητα,μακροζωια χωρεσ,μακροζωια σκυλου,μακροζωια αγγλικα,μακροζωια στον αστρολογικό χάρτη,μακροζωια ικαρια,μακροζωια συνωνυμα,μακροζωια νεα φιλαδελφεια

Εδώ είναι 6 κόλπα υγείας από το Katsuzo Nishi:

# 1. Σκληρό κρεβάτι

Η καμπυλότητα της σπονδυλικής στήλης, η οποία δεν είναι τόσο σπάνια, μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες ασθένειες των εσωτερικών οργάνων. Επομένως, πρέπει να παρακολουθείτε τη στάση σας και να ποζάρετε όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και τη νύχτα. Ο Nishi θεώρησε ότι η ευθεία σπονδυλική στήλη κάνει ένα άτομο υψηλότερο κατά μερικά εκατοστά και επίσης επηρεάζει θετικά την εργασία του πεπτικού συστήματος.

# 2. Στερεό μαξιλάρι αντί για μαλακό μαξιλάρι

Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι οι περισσότεροι Ιάπωνες πιστεύουν ότι ο κυρτός λαιμός είναι ένα από τα πρώτα σημάδια μιας σύντομης ζωής. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, είναι δύσκολο για εμάς να ελέγξουμε τη θέση του λαιμού μας, γι ‘αυτό η Nishi συνιστά την αντικατάσταση του συνηθισμένου μαξιλαριού με ένα συμπαγές μαξιλάρι που θα βρίσκεται με τέτοιο τρόπο ώστε ο 3ος και ο 4ος σπόνδυλος σας να βρίσκονται πάνω του. Στην αρχή θα προκαλέσει δυσφορία, οπότε τυλίξτε το μαξιλάρι με κάτι μαλακό, αφαιρώντας τελικά αυτά τα στρώματα.

μακροζωια,μακροζωια μακροβιοτητα,μακροζωια χωρεσ,μακροζωια σκυλου,μακροζωια αγγλικα,μακροζωια στον αστρολογικό χάρτη,μακροζωια ικαρια,μακροζωια συνωνυμα,μακροζωια νεα φιλαδελφεια

# 3. Άσκηση “Χρυσόψαρο”

Ξαπλώστε ανάσκελα σε μια επίπεδη επιφάνεια, είτε στο κρεβάτι είτε στο πάτωμα, στραμμένη προς τα πάνω και τεντώνοντας τα χέρια σας όσο περισσότερο μπορείτε. Στη συνέχεια, βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας, βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας είναι εντελώς ευθεία και ότι τα πόδια σας είναι σε ορθή γωνία προς την άτρακτο. Τα δάχτυλα των ποδιών σας πρέπει να αγωνίζονται για το πρόσωπο, ενώ τα τακούνια και οι μηροί σας στηρίζονται στο πάτωμα.

Βάλτε τα χέρια σας κάτω από τους αυχενικούς σπονδύλους και λυγίστε τους αγκώνες σας, έτσι ώστε ολόκληρο το σωματικό σας βάρος να τοποθετηθεί στο πάτωμα. Βάλτε τα πόδια σας μαζί, βεβαιωθείτε ότι τα δάχτυλα των ποδιών σας τείνουν να αντιμετωπίζουν όλα τα εξογκώματα (λαιμό, ώμους, λεκάνη, φύλλα). Όταν παίρνετε αυτήν τη θέση, ξεκινήστε με μια γρήγορη κούραση ή δόνηση του σώματος από δεξιά προς τα αριστερά, παρόμοια με ένα ψάρι που κολυμπά γρήγορα. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι η ραχοκοκαλιά σας είναι ακίνητη ενώ το κάνετε.

Αν φανταστείτε ότι είστε ένα ψάρι, το σώμα σας θα αρχίσει να δονείται. Εκτελέστε αυτήν την άσκηση έως και ένα ή δύο λεπτά (ή μέχρι να μετρήσετε σε 120 ή 240).

μακροζωια,μακροζωια μακροβιοτητα,μακροζωια χωρεσ,μακροζωια σκυλου,μακροζωια αγγλικα,μακροζωια στον αστρολογικό χάρτη,μακροζωια ικαρια,μακροζωια συνωνυμα,μακροζωια νεα φιλαδελφεια

# 4. Βελτίωση της τριχοειδούς κυκλοφορίας

Ξαπλώστε ανάσκελα σε επίπεδη επιφάνεια. Τοποθετήστε το συμπαγές μαξιλάρι κάτω από τον 3ο και 4ο αυχενικό σπονδύλο. Σηκώστε τα χέρια και τα πόδια σας προς τα πάνω, κάμψτε ελαφρώς και χαλαρώστε τα στους αγκώνες και τα γόνατα. Ξεκινήστε να κάνετε τις δονητικές κινήσεις με τα χέρια και τα πόδια σας . Κάντε αυτήν την άσκηση για 1 έως 3 λεπτά.

# 5. Άσκηση Palm and Sole

Ξαπλώστε σε μια επίπεδη επιφάνεια και τοποθετήστε το συμπαγές μαξιλάρι κάτω από τον 3ο και 4ο αυχενικό σπονδύλο, κρατώντας και τα δύο χέρια πάνω από το στήθος. Βεβαιωθείτε ότι τα δύο δάχτυλά σας είναι πατημένα. Πιέστε και χαλαρώστε τις αρκετές φορές. Μετακινήστε τα χέρια προς τα εμπρός και προς τα πίσω αρκετές φορές, με τις άκρες των δακτύλων και τις παλάμες να πιέζονται μεταξύ τους. Επανατοποθετήστε και τις δύο παλάμες πάνω από το στήθος, ολοκληρώνοντας την πρώτη φάση αυτής της άσκησης.

Ξεκινώντας το δεύτερο μέρος αυτής της άσκησης, συνεχίστε να κρατάτε το σώμα ξαπλωμένο στην πλάτη. Τεντώστε και τα δύο πόδια, με λυγισμένα γόνατα. Ενώνοντας τα πέλματα, μετακινήστε τα πόδια προς τα εμπρός και προς τα πίσω για δέκα φορές σε απόσταση περίπου μιάμιση φορές το μήκος του ποδιού. Με συνδεδεμένες παλάμες και σόλες, παραμείνετε σε αυτήν τη θέση για πέντε ή δέκα λεπτά. Ολοκληρώστε, ξεκουραστείτε για 2 λεπτά, πριν σηκωθείτε.

μακροζωια,μακροζωια μακροβιοτητα,μακροζωια χωρεσ,μακροζωια σκυλου,μακροζωια αγγλικα,μακροζωια στον αστρολογικό χάρτη,μακροζωια ικαρια,μακροζωια συνωνυμα,μακροζωια νεα φιλαδελφεια

# 6. Στομάχι και σπονδυλική στήλη

Καθίστε στο πάτωμα σε στάση λωτού. Μετακινήστε τους ώμους πάνω και κάτω, συμβάλλοντας στην απελευθέρωση της έντασης . Λυγίστε το κεφάλι προς τα δεξιά για να τεντώσετε την αριστερή πλευρά του λαιμού για να διεγείρετε τη δράση άντλησης του θωρακικού αγωγού. Λυγίστε το κεφάλι προς τα αριστερά για να τονώσετε την σφαγίτιδα φλέβα και τον λεμφικό αδένα στο δεξί λαιμό Λυγίστε το κεφάλι προς τα εμπρός. Λυγίστε το κεφάλι προς τα πίσω. Γυρίστε το κεφάλι δεξιά προς τα πίσω. Γυρίστε το κεφάλι αριστερά προς τα πίσω.

Όλες αυτές οι ασκήσεις πρέπει να επαναλαμβάνονται 10 φορές η καθεμία. Τεντώστε και τα δύο χέρια οριζόντια και γυρίστε το κεφάλι δεξιά και αριστερά μία φορά. Σηκώστε τα δύο χέρια παράλληλα, από την παλάμη στην παλάμη και γυρίστε το κεφάλι δεξιά μία φορά και αριστερά μία φορά. Τραβήξτε προς τα κάτω και τους δύο ψηλούς βραχίονες στο επίπεδο των ώμων, κάμπτοντας κάθε βραχίονα στον αγκώνα, σχηματίζοντας σταθερές γροθιές. Τραβήξτε όσο το δυνατόν πιο πίσω, και τους δύο βραχίονες στην ίδια θέση παραπάνω και γυρίστε το κεφάλι προς τα πίσω με το πηγούνι τεντωμένο προς τα πάνω όσο το δυνατόν περισσότερο.

μακροζωια,μακροζωια μακροβιοτητα,μακροζωια χωρεσ,μακροζωια σκυλου,μακροζωια αγγλικα,μακροζωια στον αστρολογικό χάρτη,μακροζωια ικαρια,μακροζωια συνωνυμα,μακροζωια νεα φιλαδελφεια

Διαβάστε περισσότερα