Connect with us

LIFE

6 λόγοι για τους οποίους είναι δύσκολο να χάσετε λίπος στην κοιλιά-Μάθε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις!

Published

on

κοιλιά, κοιλιακό λίπος, λίπος στην κοιλιά, τοπικό πάχος

Η απώλεια κοιλιακού λίπους είναι πραγματικά, πραγματικά προβληματική. Σας προσκολλάται σαν μια κακή σχέση που δεν έχετε αρκετή θέληση να τελειώσετε, αλλά υποσυνείδητα, κάνετε ό, τι είναι δυνατόν για να το ξεφορτωθείτε. Δοκιμάστε νέες δίαιτες, πίνετε πολύ νερό (καλό σε κάθε περίπτωση!)

Και ασκηθείτε σαν να μην υπάρχει αύριο. Αλλά υπάρχει μικρή ή καθόλου αλλαγή στο μέγεθος της μέσης σας.

Γνωρίζατε ότι η απόλαυση σε σόδα διατροφής, εκτός από το ότι δεν σας βοηθά να χάσετε βάρος, μπορεί επίσης να συμβάλει στην αυξανόμενη μέση σας ; Στο παρακάτω άρθρο, θα εξετάσουμε τα πράγματα που καθιστούν το κοιλιακό λίπος τόσο ανθεκτικό και θα μάθετε ποιες μικροσκοπικές συνήθειες μπορεί να επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα όλων όσων κάνετε για να το απομακρύνετε, γιατί όχι μόνο σας κάνει περισσότερο αυτοσυνείδητος για την εμφάνισή σας, είναι επίσης επιβλαβές για την υγεία σας.

# 1. Μειώνετε τα καλά λίπη

Έτσι ξυπνάτε μια μέρα και λέτε, Αυτό είναι! Όχι περισσότερα λιπαρά τρόφιμα. Θα σας πούμε αμέσως: Δεν λειτουργεί έτσι, γιατί το σώμα σας χρειάζεται ακόμα τα καλά, υγιή είδη λίπους για να λειτουργήσει σωστά. Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να πείτε όχι σε καρύδια, ελαιόλαδο και αβοκάντο. Αυτά είναι υγιή – και θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος!

# 2. Η νοοτροπία σας είναι ο εχθρός σας

Η συναισθηματική ευεξία είναι εξίσου σημαντική με την υγιεινή διατροφή και την τακτική άσκηση. Δεν είναι πολύ μεγάλο όταν το άγχος για τη φυσική σας κατάσταση συνδυάζεται με το καθημερινό άγχος. Μια ιατρική μελέτη έδειξε ότι οι γυναίκες που είναι επιρρεπείς σε θλιβερές διαθέσεις και καταθλιπτικές τάσεις τείνουν να έχουν περισσότερο κοιλιακό λίπος από τους πιο αισιόδοξους ομολόγους τους. Χαλαρώστε και σταματήστε να χτυπάτε συναισθηματικά για κάθε λάθος βήμα. Δεν είστε αργά για πουθενά, υπάρχει αρκετός χρόνος για να αλλάξετε τα πράγματα προς το καλύτερο.

# 3. Ελέγξτε τα επίπεδα μαγνησίου σας

Βρίσκεται σε τρόφιμα όπως ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής αλέσεως και λαχανικά, το μαγνήσιο είναι το κλειδί σας για να ρίξετε αυτά τα επιπλέον κιλά . Αυτό το στοιχείο παίζει ζωτικό ρόλο στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και της ινσουλίνης στο σώμα σας. Οπότε πηγαίνετε για ένα γρήγορο check-up και δοκιμάστε να πάρετε κάποια συμπληρώματα.

# 4. Ναι, για αυτές τις σόδες διατροφής

Υπάρχει ένας λόγος που ονομάζεται «δίαιτα», σωστά; Οχι. Ξεχάστε τις σόδες για καλό εάν είστε σε δίαιτα.

# 5. Ακόμα δεν ασκείστε;

Μέχρι την ηλικία των 50 ετών, ο μεταβολισμός σας θα αλλάξει πολύ και θα είναι πολύ δύσκολο να δοκιμάσετε και να χάσετε βάρος. Όχι αδύνατο, φυσικά, αλλά γιατί να περιμένεις; Παρακολουθήστε τακτικά μαθήματα αερόμπικ ή χορού, παρακολουθήστε τη διατροφή σας, διατηρήστε τη συναισθηματική σας ευεξία υπό έλεγχο, κάντε πεζοπορία ή ποδηλασία!

# 6. Φάτε το ουράνιο τόξο

Συμπεριλάβετε περισσότερα «πολύχρωμα» τρόφιμα στη διατροφή σας. Οι διατροφολόγοι ανακάλυψαν ότι τα κίτρινα, κόκκινα και πορτοκαλί τρόφιμα βοηθούν τους ανθρώπους να χάσουν βάρος.

Απλώς θυμηθείτε να εστιάσετε στον στόχο σας – χωρίς λίπος στην κοιλιά! – και κρατήστε τα πράγματα δυνατά. Με μια υγιή δόση αποφασιστικότητας και μια θετική προοπτική, θα είστε σε θέση να επιτύχετε ό, τι θέλετε.

 

Trending