6 απλά βήματα για κάνεις τη ζωή σου καλύτερη-Υιοθέτησε αυτές τη συνήθειες και ΚΕΡΔΙΣΕ χρόνο και ευεξία!

συμβουλες υγειας,συμβουλες υγειας και ομορφιας,ευεξια,ευεξια κεντρο αποκαταστασησ,υγεια,υγεια πανω απ ολα,υγεια μου,υγεια τηλ,υγεια βολου,υγειασ μελαθρον,υγεια φλωρινα,υγεια αθηνα

Υπάρχουν πολλά πράγματα, που εξαρτώνται από τις συνήθειες σας – η υγεία σας, η διάθεσή σας, τη σχέση σας με τους ανθρώπους και η επιτυχία σας. Οι ενέργειες που εκτελείτε καθημερινά επηρεάζουν αυτόματα ολόκληρη τη ζωή σας. Για να κινηθείτε προς τη σωστή κατεύθυνση, πρέπει να αναπτύξετε υγιείς συνήθειες ……

Πιστέψτε μας, δεν χρειάζεστε δύναμη σιδήρου για να διατηρήσετε υγιείς συνήθειες. Ωστόσο, δεν είναι τόσο απλό. Είναι πολύ εύκολο να αναπτύξετε αρνητικές συνήθειες, αλλά πρέπει να εργαστείτε σκληρά για να αναπτύξετε υγιείς συνήθειες. Υπάρχουν πάρα πολλοί πειρασμοί να εγκαταλείψουν νέες συνήθειες. Για παράδειγμα: ένα άτομο, που θέλει να τρέξει το πρωί, συχνά βρίσκει δικαιολογίες για να παραλείψει το τρέξιμο (“Είμαι τόσο νυσταγμένος και κουρασμένος”, “Θα πάω για τρέξιμο την επόμενη εβδομάδα”, “Είναι πολύ κρύο έξω, ίσως αρρωσταίνω”). Έρχεται λοιπόν το ερώτημα: πώς μπορούμε να διαμορφώσουμε μια νέα, υγιή συνήθεια;

συμβουλες υγειας,συμβουλες υγειας και ομορφιας,ευεξια,ευεξια κεντρο αποκαταστασησ,υγεια,υγεια πανω απ ολα,υγεια μου,υγεια τηλ,υγεια βολου,υγειασ μελαθρον,υγεια φλωρινα,υγεια αθηνα

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε πώς να υιοθετήσετε και να διατηρήσετε νέες συνήθειες σε έξι εύκολα βήματα. Χρησιμοποιώντας αυτές τις συμβουλές, θα είστε σε θέση να γίνετε πιο παραγωγικοί! Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε αυτό το άρθρο τώρα.

# 1. Θέστε στόχους και ορόσημα

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι χρειάζονται είκοσι μία ημέρα για να αναπτύξουν μια συνήθεια, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι για να αναπτύξουν μια συνήθεια, χρειάζεστε εξήντα έξι ημέρες. Η δημιουργία μιας νέας συνήθειας είναι μια μακρά διαδικασία που απαιτεί συγκέντρωση και σκληρή δουλειά. Γι ‘αυτό είναι απαραίτητο να θέσουμε προσδοκίες για το ταξίδι. Βρείτε κάτι που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια συνήθεια και να τη διατηρήσετε.

συμβουλες υγειας,συμβουλες υγειας και ομορφιας,ευεξια,ευεξια κεντρο αποκαταστασησ,υγεια,υγεια πανω απ ολα,υγεια μου,υγεια τηλ,υγεια βολου,υγειασ μελαθρον,υγεια φλωρινα,υγεια αθηνα

Οι άνθρωποι συχνά θέτουν συντριπτικούς στόχους όπως, χάνοντας εκατό κιλά, γράφοντας ένα βιβλίο ή αγοράζοντας ένα σπίτι. Δεν είναι εύκολο να επιτύχουμε αυτούς τους στόχους, αλλά είναι δυνατόν. Ωστόσο, είναι σημαντικό να κόψετε έναν τεράστιο στόχο σε μικρότερα, ρεαλιστικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, μην επικεντρωθείτε στον τεμαχισμό εκατό κιλών, ένα καλό πρώτο ορόσημο είναι να τεμαχίσετε δέκα κιλά τον πρώτο μήνα. Η δημιουργία ορόσημων μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να διαχειριστούν τις προσδοκίες, βοηθώντας στη διαμόρφωση υγιών συνηθειών.

# 2. Βρείτε κίνητρα

Το κίνητρο είναι μια ισχυρή επιθυμία να προχωρήσουμε. Μπορεί να είναι εσωτερικό και εξωτερικό. Ένα άτομο που θέλει να τεμαχίσει εκατό κιλά μπορεί να έχει πει από τον γιατρό της ότι μπορεί να πεθάνει αν δεν αδυνατίσει. Αυτός ο τύπος κινήτρου είναι εξωτερικός. Μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση μιας νέας συνήθειας, αλλά δεν είναι αποτελεσματική μακροπρόθεσμα.

Το εσωτερικό κίνητρο περιλαμβάνει την άσκηση μιας δραστηριότητας για την εσωτερική ικανοποίηση. Μπορεί να είναι πολύ σημαντικό για ένα άτομο να αδυνατίσει, καθώς μπορεί να την βοηθήσει να αισθανθεί πιο σίγουρη και ευτυχισμένη. Το εσωτερικό κίνητρο είναι πιο αποτελεσματικό από το εξωτερικό.

συμβουλες υγειας,συμβουλες υγειας και ομορφιας,ευεξια,ευεξια κεντρο αποκαταστασησ,υγεια,υγεια πανω απ ολα,υγεια μου,υγεια τηλ,υγεια βολου,υγειασ μελαθρον,υγεια φλωρινα,υγεια αθηνα

# 3. Επιλέξτε μια συμπεριφορά με στόχο

Οι περισσότεροι γονείς εργάζονται σκληρά για να κάνουν τα παιδιά τους να τρώνε λαχανικά. Ωστόσο, η ανταμοιβή “Τα λαχανικά μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε υγιείς” δεν είναι πολύτιμη για τα περισσότερα παιδιά και οι προσπάθειες να τα κάνουν να τρώνε λαχανικά συχνά θα αντιμετωπίζονται με σοβαρή αντίσταση.

Η αυτονομία είναι ένας ισχυρός μηχανισμός για την τόνωση της αλλαγής συμπεριφοράς και τη διατήρησή του με την πάροδο του χρόνου. Οι γονείς θέλουν να έχουν παιδιά που τρώνε λαχανικά της δικής τους επιλογής. Εδώ είναι το μυστήριο: Για να σχηματίσετε μια συνήθεια, πρέπει να επιλέξετε αυτήν τη συνήθεια μόνοι σας.

Μην αναγκάζετε τα παιδιά σας να τρώνε λαχανικά και αφήστε τα να επιλέξουν τι να φάτε. Δώστε τους τρεις επιλογές για δείπνο: μπρόκολο, κουνουπίδι και καρότα. Θα επιλέξουν αυτό που αισθάνεται πιο επιθυμητό και επειδή μπόρεσαν να το επιλέξουν νωρίτερα, θα τρώνε λαχανικά με λιγότερη αντίσταση στο μέλλον.

συμβουλες υγειας,συμβουλες υγειας και ομορφιας,ευεξια,ευεξια κεντρο αποκαταστασησ,υγεια,υγεια πανω απ ολα,υγεια μου,υγεια τηλ,υγεια βολου,υγειασ μελαθρον,υγεια φλωρινα,υγεια αθηνα

# 4. Σκεφτείτε για ανταμοιβή

Αφού ένα άτομο έχει επιλέξει μια συμπεριφορά, θα πρέπει να δημιουργήσει στοιχεία για να του υπενθυμίσει τη συνήθεια του. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να αναπτύξετε μια συνήθεια υγιεινής διατροφής , πρέπει να προετοιμάσετε υγιεινά γεύματα μπροστά σας, να κρατάτε ένα μπουκάλι νερό γύρω σας και να δημιουργήσετε ένα περιοδικό τροφίμων. Για να ενισχύσετε τη συμπεριφορά, πρέπει να σκεφτείτε την ανταμοιβή. Όσο πιο πολύτιμη είναι η ανταμοιβή, τόσο πιο πιθανό θα μπορείτε να διατηρήσετε μια νέα συνήθεια.

# 5. Απαλλαγείτε από τους διαταράκτες

Οι παράγοντες διαταραχής μπορεί να σας εμποδίσουν να υιοθετήσετε υγιείς συνήθειες. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν συχνά τους διαταράκτες ως δικαιολογία για να μην ακολουθήσουν νέα συνήθεια. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να τρέξετε το πρωί, θα πρέπει να κοιμηθείτε νωρίτερα, να ρυθμίσετε έναν συναγερμό και να προετοιμάσετε μια αθλητική στολή μπροστά.

# 6. Να είσαι υπεύθυνος

Το τελευταίο βήμα στην υιοθέτηση μιας συνήθειας είναι να γίνουμε υπεύθυνοι για τη νέα συμπεριφορά. Συνειδητοποιήστε πώς η νέα σας συνήθεια μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας (να σας κάνει πιο υγιείς, πιο ευτυχισμένους, πιο παραγωγικούς και επιτυχημένους), να παραμείνετε δυνατοί και να έχετε κίνητρα.

συμβουλες υγειας,συμβουλες υγειας και ομορφιας,ευεξια,ευεξια κεντρο αποκαταστασησ,υγεια,υγεια πανω απ ολα,υγεια μου,υγεια τηλ,υγεια βολου,υγειασ μελαθρον,υγεια φλωρινα,υγεια αθηνα

Διαβάστε περισσότερα