5 τρόποι για να ξεπεράσεις έναν χωρισμό-Εκμεταλλεύσου την ελευθερία σου!

χωρισμός,διαζυγιο ζωησ κωνσταντοπουλου,διαζυγιο με αντιδικια,διαζυγιο διατροφη φορουμ,διαζυγιο τατιανασ ευαγγελατου,διαζυγιο διατροφη,διαζυγιο διατροφη ανεργοσ,διαζυγιο τιμη,διαζυγιο και παιδι

Η κατάθλιψη είναι μια περίπλοκη ασθένεια, η οποία σας κάνει να αισθάνεστε λυπημένοι, απελπισμένοι και καταπιεσμένοι. Μειώνει την αυτοεκτίμησή σας, παίρνει όλη σας την ενέργεια, μειώνει τα κίνητρα και μειώνει το ενδιαφέρον για τη ζωή. Επηρεάζει επίσης τις σχέσεις σας με τους ανθρώπους…..

Μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να είσαι σε σχέση όταν νιώθεις κατάθλιψη. Ωστόσο, αναγνωρίζοντας τα συμπτώματα της κατάθλιψης και μαθαίνοντας πώς να ζείτε μαζί της, μπορείτε να οικοδομήσετε μια υγιή σχέση.

Θέλετε να μάθετε πώς να διατηρήσετε μια υγιή σχέση όταν είστε κατάθλιψη; Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε πέντε συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την κατάθλιψή σας χωρίς να την αφήσετε να καταστρέψει τη ρομαντική σας σχέση. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε το άρθρο.

# 1. Πείτε στο σύντροφό σας ότι αντιμετωπίζετε κατάθλιψη και άγχος

Τα άτομα που ζουν με κατάθλιψη μπορούν συνήθως να παρατηρήσουν όταν επιτίθεται. Προκειμένου να αποφευχθούν παρεξηγήσεις και δυσαρέσκεια, είναι σημαντικό να ενημερώσετε τον σύντροφό σας για το πρόβλημά σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι έτοιμος για τις παράλογες αλλαγές της διάθεσής σας και την περίεργη συμπεριφορά σας.

# 2. Πείτε στο σύντροφό σας πώς αισθάνεστε όταν είστε κατάθλιψη

Δεν μπορούν όλοι να καταλάβουν πώς είναι η κατάθλιψη. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να ενημερώσετε τον σύντροφό σας για τα συναισθήματά σας. Όσο καλύτερη κατανόηση έχει για την ασθένειά σας τόσο καλύτερη θα είναι η σχέση σας.

# 3. Προγραμματίστε τι θα κάνετε όταν τα συμπτώματα κατάθλιψης σας πλήξουν

Εσείς και ο σύντροφός σας θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο, το οποίο θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε την κατάθλιψή σας. Γράψτε τα πράγματα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να ανακουφίσετε τα συμπτώματα της κατάθλιψης.

# 4. Μην κάνετε τον σύντροφό σας να αισθάνεται ένοχος

Η κατάθλιψη είναι μια δύσκολη κατάσταση και μερικές φορές μπορεί να σας κάνει να νιώσετε άθλια. Μην δέσετε ένα άτομο που αγαπάτε στην κατάθλιψή σας. Το άγχος σας δεν είναι λάθος του συντρόφου σας και πρέπει να τον αφήσετε να ζήσει τη ζωή του και να κάνει τα πράγματα που απολαμβάνει.

# 5. Ζητήστε επαγγελματική βοήθεια

Μερικές φορές, ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της κατάθλιψης είναι να λάβετε κάποια επαγγελματική βοήθεια. Μπορεί να είναι οτιδήποτε θέλετε: διαλογισμός, γιόγκα ή ψυχολόγος. Είναι στην επιλογή σας.

 

Διαβάστε περισσότερα