5 τρόποι για εύκολο αδυνάτισμα μετά τα 35!

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Η επιβράδυνση του μεταβολισμού μετά από 35 χρόνια είναι γεγονός που αποδεικνύεται από τους γιατρούς. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξεχάσετε για πάντα ένα όμορφο και ελκυστικό σώμα. Λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι η γήρανση του σώματος ξεκινά με το ενδοκρινικό σύστημα, ή μάλλον, με παραβιάσεις στο έργο του.

Είναι δυνατόν να κάνουμε κάτι για να διασφαλίσουμε την παραγωγική λειτουργία των ενδοκρινών αδένων και έτσι να παρατείνουμε τη νεολαία; Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι ναι, είναι πιθανό. Ο καθένας από εμάς μπορεί να βελτιώσει το έργο του ενδοκρινικού συστήματος και αυτό δεν απαιτεί πολλά χρήματα ή σωματική προσπάθεια.

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ
 

Η αγάπη είναι ένας καλός τρόπος για να έχετε ένα υγιές σώμα. Αυτό το συναίσθημα διατηρεί το νευρικό σύστημα σε τόνο, και επίσης διεγείρει το μεταβολισμό. Το φως του ήλιου σταθεροποιεί επίσης τη λειτουργία των αδένων (συμπεριλαμβανομένου του θυρεοειδούς, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το μεταβολισμό) και συμβάλλει στην παραγωγή βιταμίνης D, η οποία ομαλοποιεί το μεταβολισμό.

Πρέπει να αρχίσετε να κινείστε περισσότερο. Ο μυϊκός ιστός είναι ο κύριος καταναλωτής θερμίδων στο σώμα. Επομένως, ακόμη και η ελάχιστη σωματική δραστηριότητα θα είναι επωφελής για εσάς. Ωστόσο, οι μύες ξοδεύουν ενέργεια όχι μόνο σε κίνηση, αλλά και σε ξεκούραση, ακόμη και κατά τη διάρκεια του ύπνου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι λάτρεις της φυσικής κατάστασης διατηρούν το σώμα τους σε κανονικό βάρος ακόμη και χωρίς καθημερινή προπόνηση. Κάντε γιόγκα, απολαύστε μεγάλες βόλτες, ξεχάστε το ασανσέρ στο σπίτι σας και περπατήστε στις σκάλες.

Το επόμενο βήμα είναι να πίνετε άφθονο νερό. Το νερό είναι ένας από τους κύριους συμμετέχοντες στο μεταβολισμό. Επίσης, οι βλαβερές ουσίες ξεπλένονται από το σώμα με τη βοήθεια νερού, γεγονός που επιβραδύνει το μεταβολισμό. Ο τελευταίος στη λίστα, αλλά όχι ο τελευταίος από τη σημασία – υγιεινή διατροφή. Ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει τη λειτουργία των ενδοκρινών αδένων είναι η τροφή.

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Είναι απαραίτητο να αλλάξετε τη διατροφή σας και να προσθέσετε πιο χρήσιμα τρόφιμα για να επηρεάσετε θετικά το ενδοκρινικό σύστημα. Θυμηθείτε, εάν το ενδοκρινικό σύστημα λειτουργεί καλά, δεν θα έχετε προβλήματα με το υπερβολικό βάρος. Σήμερα θα μοιραστούμε μαζί σας τα μυστικά της υγιεινής διατροφής, τα οποία θα βελτιώσουν το έργο του ενδοκρινικού σας συστήματος:

1. Θυρεοειδούς . Έχει ισχυρό αποτέλεσμα σε ολόκληρο το σώμα. Όταν ένας θυρεοειδής αδένας είναι ανώμαλος, ένα άτομο αισθάνεται γρήγορη κόπωση και απάθεια. Ως αποτέλεσμα, η σεξουαλική έλξη προς το αντίθετο φύλο εξαφανίζεται. Επίσης, η λειτουργική ανεπάρκεια του θυρεοειδούς αδένα μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση συμπτωμάτων γήρανσης σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Για να αποφευχθούν τέτοιες συνέπειες, τα αποθέματα ιωδίου στο σώμα πρέπει να αναπληρώνονται. Επίσης, χρειάζονται βιταμίνες Β, C και τυροσίνη για την ομαλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα – ένα ειδικό αμινοξύ που συμμετέχει στην κατασκευή πρωτεϊνών. Τα θαλασσινά, οι ντομάτες, το ραπανάκι και τα τεύτλα είναι οι κύριες πηγές ιωδίου. Η βρώμη, τα σπαράγγια, τα φασόλια, οι πατάτες και η μαγιά μπύρας μπορούν να αναπληρώσουν τα αποθέματα βιταμινών Β.

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

2. Γεννητικοί αδένες. Οι γυναίκες έχουν ωοθήκες και οι άνδρες έχουν όρχεις. Η έλλειψη βασικών βιταμινών επηρεάζει αρνητικά τη λειτουργία των σεξουαλικών αδένων. Δυσάρεστα νέα για όσους αγαπούν τη νηστεία: η άκαμπτη διατροφή και οι πολύ αυστηροί περιορισμοί διατροφής συχνά οδηγούν στην εξαφάνιση της σεξουαλικής επιθυμίας . Για την παραγωγική διαδικασία, χρειάζονται βιταμίνες A, C, E, καθώς και βιταμίνες της ομάδας Β. Οι καλύτερες πηγές βιταμίνης Α είναι: ιχθυέλαιο, πατάτες, συκώτι, λάχανο, ντομάτες. οι καλύτερες πηγές βιταμίνης C είναι: μαύρη σταφίδα, λεμόνια, πορτοκάλια και λάχανο. Η βιταμίνη Ε μπορεί να ληφθεί τρώγοντας βλαστάρι σιτάρι, μαρούλι και κρόκο αυγού.

3. Επινεφρίδια. Ονομάζονται επίσης συχνά αδένες αντιπαράθεσης ή επιβίωσης, επειδή το μυστικό που εκκρίνουν παρέχει στο σώμα μια εισροή ζωτικότητας και ενέργειας. Οι ορμόνες του φλοιού των επινεφριδίων προάγουν τον ενεργό μεταβολισμό, επηρεάζουν θετικά τη σεξουαλική λειτουργία και την απόδοση των μυών. Για παραγωγική λειτουργία αυτών των αδένων, χρειάζονται τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α, C και Ε.

4. Παραθυρεοειδείς αδένες. Η διαταραχή του παραθυρεοειδούς αδένα συνοδεύεται από συμπτώματα όπως ανεξέλεγκτο ερεθισμό και αυξημένη διέγερση. Για να αποφύγετε προβλήματα με το νευρικό σύστημα, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα αποθέματα βιταμίνης D. Ο κρόκος αυγού και το λάδι από συκώτι γάδου είναι τα καλύτερα συμπληρώματα στην καθημερινή διατροφή για όσους πάσχουν από διαταραχές του παραθυρεοειδούς αδένα.

5. Παγκρέας. Εκτελεί εξωκρινικές και ενδοκριτικές λειτουργίες. Είναι η κύρια πηγή ενζύμων για την επιτυχή πέψη πρωτεϊνών, λιπών και υδατανθράκων. Χάρη στην απελευθέρωση ινσουλίνης και γλυκαγόνης στην κυκλοφορία του αίματος, το πάγκρεας είναι σε θέση να ρυθμίσει το μεταβολισμό των υδατανθράκων. Οι παραβιάσεις στη λειτουργία του παγκρέατος μπορούν να οδηγήσουν στην εμφάνιση μιας ασθένειας όπως ο σακχαρώδης διαβήτης. Προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β και γλουταμικό οξύ μπορούν να γίνουν μια εξαιρετική πρόληψη παγκρεατικών παθήσεων.