5 τρόποι για να αποφύγετε την αύξηση του βάρους σας μετά την εμμηνόπαυση-Δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο!

Γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τις γυναίκες μετά από 45 να διατηρήσουν το βάρος τους στο ίδιο επίπεδο. Οι ορμονικές αλλαγές που εμφανίζονται κατά την εμμηνόπαυση, επιδεινώνουν την κατάσταση. Στις γυναίκες κατά την εμμηνόπαυση, το λίπος εναποτίθεται στη μέση και την κοιλιά και όχι στους γοφούς, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο…..

εμφάνισης διαβήτη, καρδιαγγειακών παθήσεων και ορισμένων τύπων καρκίνου.Αν και είναι πολύ δύσκολο να αποχαιρετήσετε τα ενοχλητικά κιλά κατά την εμμηνόπαυση, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση βάρους.

48514708 – illustration of doctor’s desktop with different pills, capsules, statoscope, syringe, light blue folder with label ‘menopause’

Ορισμένες γυναίκες έχουν γενετική προδιάθεση. Επιπλέον, μια μείωση της δραστηριότητας, η οποία συχνά σχετίζεται με την ηλικία, μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον κιλά.Είναι πολύ δύσκολο να αποφευχθεί η αύξηση βάρους κατά την εμμηνόπαυση , αλλά ένας υγιεινός τρόπος ζωής, η άσκηση και η υγιεινή διατροφή μπορούν να ελαχιστοποιήσουν αυτήν τη διαδικασία.

Σήμερα, θα μιλήσουμε για τις κύριες αιτίες της αύξησης του βάρους και πώς να αποφύγετε την αύξηση βάρους:

# 1. Άγχος και συναισθήματα. Μια γυναίκα αισθάνεται ότι δεν είναι πραγματικά ελκυστική. Οι αγχωτικές καταστάσεις μπορούν συχνά να κάνουν τις γυναίκες να τρώνε επιβλαβή τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

# 2. Τοξίνες. Ο μεταβολισμός επιβραδύνεται και οι τοξίνες συσσωρεύονται στο σώμα.

# 3. Ανισορροπία ορμονών . Με ανισορροπία και ανεπάρκεια των σεξοuαλικών ορμονών, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση 5-10 κιλών σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτά τα επιπλέον κιλά γίνονται πολύ δύσκολα να χάσετε.

# 4. Κακός ύπνος. Ο καλός ύπνος είναι ο μούστος για όλα τα άτομα, ειδικά για γυναίκες άνω των 45 ετών. Γι ‘αυτό, όλες οι γυναίκες πρέπει να κοιμούνται για τουλάχιστον 7 ώρες κάθε μέρα.

Υπάρχουν 5 τρόποι για να αποφύγετε την αύξηση βάρους:

# 1. Εάν μια γυναίκα είναι υπό πίεση, είναι πιο δύσκολο για αυτήν να χάσει βάρος. Έτσι, πρέπει να αντιμετωπίσετε το άγχος. Προσπαθήστε να κάνετε γιόγκα, να περπατήσετε περισσότερο και να επικοινωνήσετε με φίλους.

# 2. Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες. Πρέπει να τρώτε υγιεινά τρόφιμα, να πίνετε περισσότερο νερό και να μειώσετε την κατανάλωση αλκοόλ και καφέ.

# 3. Ομαλοποιήστε το ορμονικό υπόβαθρο.

# 4. Προσπαθήστε να μην κάνετε υπερβολική άσκηση. Ωστόσο, θα πρέπει να είστε σωματικά δραστήριοι.

# 5. Βελτιώστε την ποιότητα του ύπνου .

 

Διαβάστε περισσότερα