Connect with us

LIFE

4+1 τρόφιμα που συνιστούν οι δίαιτες αλλά δεν είναι τόσο υγιεινά τελικά-Δεν θα το περιμένεις!

Published

on

τροφιμα με λιγες θερμιδες,υγιεινες τροφες με λιγες θερμιδες,τροφεσ με πολυ λιγεσ θερμιδεσ,επεξεργασμενα προιντα

Σκέφτεστε να κάνετε δίαιτα; Λοιπόν προσέξτε για ορισμένα τρόφιμα που μπορεί να μην είναι τόσο υγιή όσο φαίνονται. Όταν βρίσκεστε σε δίαιτα, συχνά πρέπει να βρείτε εναλλακτικές λύσεις σε ορισμένα θερμιδικά τρόφιμα, όπως με ποτά, γιαούρτια και άλλα σνακ. Ως αποτέλεσμα, έχουμε την τάση να επιστρέφουμε σε ελαφρύτερα προϊόντα που….. πιστεύουμε ότι είναι πιο υγιεινά από τα κανονικά τρόφιμα , αλλά μερικά από αυτά είναι παραπλανητικά!

1. Ελαφριά γιαούρτια

0% λίπος, αλλά όχι μηδενικές θερμίδες. Συχνά πιστεύουμε ότι είναι ακίνδυνα, αλλά στην πραγματικότητα, τα γιαούρτια εξακολουθούν να περιέχουν πολλές θερμίδες, καθώς έχουν πολλή ζάχαρη. Αντ ‘αυτού, αντικαταστήστε τα με ένα φυσικό γιαούρτι που δεν περιέχει ζάχαρη.

2. Ρυζογκοφρέτες

Οι άνθρωποι τρώνε συχνά ρυζογκοφρέτες επειδή πιστεύουν ότι είναι ένα υγιεινό σνακ, αλλά αυτό δεν ισχύει επειδή ο γλυκαιμικός δείκτης αυτών των κέικ είναι συχνά αρκετά υψηλός. Επιπλέον, είναι γεμάτα αέρα, οπότε δεν είναι τόσο γεμάτα όσο νομίζετε ότι είναι. Ως αποτέλεσμα, δεν καταστέλλουν την πείνα σας και έτσι καταλήγετε να τρώτε περισσότερα από αυτά. Γιατί να μην πάρετε λίγο ψωμί ολικής αλέσεως;

3. Κατεψυγμένα λαχανικά ανακατεμένα

Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι τα κατεψυγμένα λαχανικά δεν σας κάνουν να κερδίζετε βάρος, αλλά πρέπει να γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ του κατεψυγμένου λαχανικού και του τηγανητού λαχανικού. Το τηγάνισμα συνοδεύεται από λίπος επειδή απαιτείται για να μαγειρέψετε το λαχανικό. Αντ ‘αυτού, τρώτε φρέσκα ή στον ατμό λαχανικά.

4. Διατροφή σόδες

Τα ποτά διατροφής περιέχουν λιγότερες θερμίδες από τα παραδοσιακά ανθρακούχα ποτά, αλλά παρόλα αυτά εξακολουθούν να περιέχουν ζάχαρη. Θα πρέπει να πίνετε νερό εγχυμένο με φρούτα ή να έχετε μια πραγματική σόδα κάθε τόσο και όχι αντί να απολαμβάνετε τις σόδες διατροφής.

5. Πατατάκια λαχανικών

Τα πατατάκια λαχανικών περιέχουν σχεδόν την ίδια ποσότητα θερμίδων με τα πατατάκια πατάτας. Μαγειρεύονται ακόμη σε ζεστό λάδι που κάνει τα λαχανικά να χάσουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν. Για να τα αντικαταστήσετε, δοκιμάστε να φτιάξετε τα δικά σας πατατάκια στο φούρνο χωρίς λίπος!

Η συμβουλή μας: καταναλώστε όσο το δυνατόν λιγότερα μεταποιημένα τρόφιμα. Αντί να αγοράσετε αυτά τα προϊόντα, απολαύστε λίγο φρέσκο ​​χυμό, φυσικό γιαούρτι ή μια ωραία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

 

Trending