4+1 κόλπα που θα σας βοηθήσουν ψυχολογικά να χάσετε βάρος και να αντισταθείτε στους πειpασμούς!

απωλεια βαρους,απωλεια βαρους γρηγορα,απωλεια βαρους με θυροξινη,απωλεια βαρους σε ενα μηνα,απωλεια βαρουσ μετα τα 60,απωλεια βαρους μετα τα 40,απωλεια βαρους απο αγχος,απωλεια βαρους αιτια,απωλεια βαρους αμεσα

Δεν ξέρετε πώς να αντισταθείτε στον πειpασμό των τροφίμων σας και δεν μπορείτε να επιτύχετε τον στόχο απώλειας βάρους; Η λαχτάρα των τροφίμων παραμένει ο κύριος λόγος για αύξηση βάρους. Αυτά τα 5 νοητικά κόλπα θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο απώλειας βάρους σας αποτελεσματικά και υγιεινά….

1. Χρησιμοποιήστε οπτικά εφέ: Μικρότερες πλάκες

Χρησιμοποιήστε μικρότερες πλάκες, αυτός είναι ένας απλός τρόπος για να μην τρώτε υπερβολικά και ακόμη και να χάσετε βάρος. Αυτή η μέθοδος θα σας βοηθήσει να ομαλοποιήσετε την καθημερινή διατροφή σας και να μειώσετε την ποσότητα των φαγητών που καταναλώνονται χωρίς πολλή προσπάθεια. Υπάρχει μια γνωστή έκφραση «Τρώμε πρώτα με τα μάτια μας». Το θέμα είναι ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος αναλύει την ποσότητα τροφής οπτικά, μπορεί εύκολα να ξεγελαστεί από αλλαγές στην προοπτική. Εάν βάλετε την ίδια ποσότητα φαγητού σε μια μεγάλη και μικρή πινακίδα, θα σας φανεί ότι υπάρχει λιγότερη τροφή σε μια μεγάλη πινακίδα – που σημαίνει ότι έχετε φάει λιγότερο. Δεν θα αισθανθείτε γεμάτοι και θα προσπαθήσετε να αντισταθμίσετε την «έλλειψη» φαγητού με μερικά σνακ.

Είναι πάντα σημαντικό να αναρωτηθείτε τι θα βάλω σε αυτό το πιάτο;

Συνήθως, επικεντρωνόμαστε στην πρωτεΐνη (κρέας, κοτόπουλο, ψάρι) όταν είναι καλύτερα να επικεντρωθούμε στα λαχανικά. Προσπαθήστε να σερβίρετε περισσότερα λαχανικά, μειώνοντας αυτόματα το γεύμα σας. Ένα ακόμη πράγμα που πρέπει να προσέξετε, εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στον πειpασμό να τρώτε κάτι γλυκό, να επιλέξετε γλυκά και γλυκά χωρίς ζάχαρη, αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να ξεπεράσετε την ανάγκη για γλυκό. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την παγίδα ζάχαρης, καθώς ο εγκέφαλός σας δεν θα λαχταρά πλέον κάτι γλυκό.

2. Μετρήστε τον αριθμό των φορών που μασάτε και τρώτε αργά

Μετρήστε τον αριθμό των φορών που μασάτε πριν καταπιείτε και αυξήστε τον αριθμό δύο φορές. Αυτή η μέθοδος θα σας βοηθήσει να τρώτε 15% λιγότερο λόγω της συγκέντρωσης στη διαδικασία του φαγητού. Επίσης, είναι σημαντικό να επιβραδύνετε τη διαδικασία διατροφής σας, αυτό θα σας βοηθήσει να μειώσετε σταδιακά την όρεξή σας και να αποτρέψετε την υπερκατανάλωση τροφής. Η αργή κατανάλωση βοηθά τον εγκέφαλό μας να πάρει το σήμα κορεσμού εγκαίρως, ώστε να μπορείτε να αισθάνεστε γεμάτοι εγκαίρως και να σταματήσετε όταν το σώμα σας έχει ήδη λάβει την απαιτούμενη ποσότητα τροφής. Αυτή η μέθοδος θα σας βοηθήσει να μειώσετε το βάρος σας πιο γρήγορα, να αισθανθείτε εύκολα και ελεύθερα.

3. Ποτέ μην τρώτε κατευθείαν από το πακέτο ή το κουτί

Μην τρώτε έξω από σακούλες ή κουτιά. Ξέρετε πόσες μάρκες τρώτε παίρνοντας ένα ολόκληρο πακέτο; Η μελέτη δείχνει ότι τα άτομα που δεν έλαβαν οπτική ένδειξη σχετικά με την ποσότητα τροφής που κατανάλωναν έτρωγαν 50% περισσότερο από ό, τι έπρεπε. Η κατανάλωση κατευθείαν από το πακέτο οδηγεί σε απώλεια ελέγχου του μεγέθους της μερίδας σας και έχει ως αποτέλεσμα την υπερκατανάλωση τροφής. Επομένως, είναι πάντα καλύτερο να μετράτε πρώτα τις ποσότητες σας και να μην τρώτε ποτέ κατευθείαν από το πακέτο. Θυμάστε το κόλπο για τη χρήση μικρότερων πιάτων; Εφαρμόστε το ίδιο κόλπο, χρησιμοποιήστε ένα μικρότερο κουτάλι, αυτό θα σας αποτρέψει από την υπερκατανάλωση τροφής.

4. Χρησιμοποιήστε μόνο μικρά δοχεία

Εάν συνηθίζατε να αποθηκεύετε το φαγητό σας σε μεγάλες ποσότητες, αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να απαλλαγείτε από αυτήν τη συνήθεια. Ξεκινήστε να αποθηκεύετε το φαγητό σας σε μικρότερα δοχεία τροφίμων, αυτό θα σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερο και να νιώσετε τον κορεσμό πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, μπορείτε να πάρετε μια μικρή σακούλα με ξηρούς καρπούς και να τα φάτε ως σνακ, αλλά μην ξεχνάτε ότι δεν πρέπει να τρώτε κατευθείαν από την τσάντα, να τα σερβίρετε σε ένα μπολ ώστε να δείτε την ποσότητα τροφής που τρώτε.

5. Βάλτε τα πιο υγιεινά τρόφιμα σε καθαρή θέα

Για να σταματήσετε την όρεξή σας από ανθυγιεινά τρόφιμα, απαλλαγείτε από αυτό ή απλώς κρύψτε το και βεβαιωθείτε ότι η υγιεινή τροφή είναι ορατή και πάντα εύκολη στη λήψη. Αυτή η μέθοδος θα σας βοηθήσει να λάβετε τις σωστές και υγιείς αποφάσεις. Αντί να τρώτε πρόχειρο φαγητό, θα τρώτε λαχανικά ή φρούτα ως σνακ. Ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσετε τον εαυτό σας από ανθυγιεινά τρόφιμα είναι απλά να μην το αγοράσετε στο σούπερ μάρκετ.

Αυτά τα πέντε εύκολα ψυχολογικά κόλπα θα σας βοηθήσουν να κάνετε τη διατροφή σας πιο υγιεινή και να χάσετε αποτελεσματικά το βάρος σας.

 

Διαβάστε περισσότερα