4+1 κόλπα για να χάσετε μια για πάντα την φουσκωμένη κοιλιά-Ξεκίνα ΤΩΡΑ!

κοιλια,κοιλιακο λιποσ,κοιλιακοι,κοιλιακοι ασκησεισ,κοιλιακη αορτη,κοιλιακοι μυσ,κοιλιακη ταχυκαρδια,κοιλιακη μαρμαρυγη

Το φούσκωμα είναι η συσσώρευση αερίων στο έντερο λόγω πεπτικών διαταραχών. Αυτή η διαδικασία συνοδεύεται συχνότερα από πρήξιμο, αύξηση του όγκου της κοιλιάς και δυσάρεστο πρησμένο αίσθημα από το εσωτερικό. Αναμφίβολα, το έχουμε βιώσει όλοι σε κάποιο βαθμό και γνωρίζουμε απόλυτα τι δυσφορία μπορεί να φέρει αυτή η ασθένεια……

Γιατί μπορείς να έχεις αυτό το πρόβλημα; Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να υποφέρετε από φούσκωμα, όπως: κακή διατροφή, ευαισθησίες στα τρόφιμα, αφυδάτωση, ορμόνες, βακτηριακή υπερανάπτυξη, μαγιά, πολύ λίγη ίνα. Επιπλέον, ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να έχουν φούσκωμα λόγω σοβαρότερων προβλημάτων υγείας όπως απόφραξη του εντέρου, λοίμωξη, γαστρεντερικές διαταραχές όπως IBS, κολίτιδα, κοιλιοκάκη ή ακόμη και καρκίνος.

Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, ο λόγος για αυτό είναι το πώς το σώμα σας αντιδρά σε αυτό που βάζετε σε αυτό. Υποφέρετε από φούσκωμα; Θέλετε να το ξεφορτωθείτε για πάντα; Εάν ναι, συνεχίστε να διαβάζετε το άρθρο μας γιατί έχουμε ετοιμάσει μια λίστα με 5 τρόπους για να ξεφουσκώσετε μια φουσκωμένη κοιλιά για πάντα!

κοιλια,κοιλιακο λιποσ,κοιλιακοι,κοιλιακοι ασκησεισ,κοιλιακη αορτη,κοιλιακοι μυσ,κοιλιακη ταχυκαρδια,κοιλιακη μαρμαρυγη

# 1. Πείτε αντίο στους υδατάνθρακες!

Αν είστε ερωτευμένοι με ζάχαρη σόδες, ζυμαρικά και ψωμί, τότε πιθανότατα υποφέρετε από φούσκωμα και δεν είστε ικανοποιημένοι με την κοιλιά σας. Η ζάχαρη ζυμώνει στο έντερο, η οποία προκαλεί φλεγμονή και υπερανάπτυξη της candida, η οποία συμβάλλει σε αυτό το φουσκωμένο συναίσθημα που έχετε όταν έχετε υπερφόρτωση υδατανθράκων. Αυτό οδηγεί σε φούσκωμα και σχηματισμό αερίων … καλά, ξέρετε τα πάντα μόνοι σας.

Επιπλέον, υπάρχει ένας αριθμός λαχανικών που είναι φορτωμένοι με υδατάνθρακες, γεγονός που τους καθιστά δύσκολο να αφομοιωθούν. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να κόψετε τα λαχανικά, όπως σόγια, κουνουπίδι, μανιτάρια, σκόρδο και κρεμμύδια. Το γεγονός είναι ότι αυτά τα λαχανικά περιέχουν πολύπλοκους υδατάνθρακες και μπορεί να έχετε δυσκολία στην πέψη τους επειδή δεν κάνετε το ένζυμο που χρειάζεστε για να τα διασπάσετε σωστά στο σώμα.

Για να αποφύγετε το φούσκωμα, πρέπει πρώτα να πάρετε ένα πεπτικό ένζυμο πριν φάτε τέτοια λαχανικά. Μπορεί να βοηθήσει το στομάχι να διαλύσει τους υδατάνθρακες για πέψη. Μην ξεχνάτε ότι τα μεταποιημένα τρόφιμα μπορούν επίσης να έχουν προσθέσει ζάχαρη. Τέτοια προϊόντα περιέχουν σακχαρόζη, φρουκτόζη, δεξτρόζη και μαλτόζη, αλλά δυστυχώς, όλα αυτά τα συστατικά εξακολουθούν να σας δίνουν φουσκωμένη κοιλιά.

κοιλια,κοιλιακο λιποσ,κοιλιακοι,κοιλιακοι ασκησεισ,κοιλιακη αορτη,κοιλιακοι μυσ,κοιλιακη ταχυκαρδια,κοιλιακη μαρμαρυγη

# 2. Προσέξτε τι πίνετε!

Όχι μόνο τα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν έντονο φούσκωμα, αλλά και ποικιλία ποτών. Οι σόδες, το ανθρακούχο νερό και άλλα ανθρακούχα ποτά εισάγουν διοξείδιο του άνθρακα στο στομάχι, κάτι που σας κάνει να σπάσετε. Εάν υπάρχει πάρα πολύ από αυτό στο στομάχι, το στέλνει στο πεπτικό σύστημα και γίνεται αέριο.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι το αλκοόλ είναι επίσης ο ένοχος του φούσκωμα! Το αλκοόλ επιβραδύνει την πεπτική διαδικασία και προκαλεί αφυδάτωση, γεγονός που σας κάνει να διατηρείτε νερό. Μπερδεύει επίσης τα καλά βακτήρια στο έντερο και προκαλεί βλάβη στο πεπτικό σύστημα.

Για να αποφύγετε το φούσκωμα όταν πίνετε αλκοολούχα ποτά, πρέπει να κρατήσετε τον εαυτό σας ενυδατωμένο. Έτσι, έχετε ένα ποτήρι νερό ανάμεσα στα κοκτέιλ. Επίσης, μην ξεχάσετε να πίνετε αρκετό νερό καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί σας βοηθά να αφομοιώσετε την τροφή και να μειώσετε τις επιπτώσεις της φούσκας που προκαλείται από υδατάνθρακες.

κοιλια,κοιλιακο λιποσ,κοιλιακοι,κοιλιακοι ασκησεισ,κοιλιακη αορτη,κοιλιακοι μυσ,κοιλιακη ταχυκαρδια,κοιλιακη μαρμαρυγη

# 3. Όλοι αγαπάμε το τυρί, αλλά πρέπει να μείνουμε μακριά από αυτό!

Το τυρί είναι ένα υπέροχο προϊόν, γεμάτο ασβέστιο και άλλα καλά συστατικά. Ωστόσο, εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, πρέπει να μείνετε μακριά από το τυρί. Η λακτόζη είναι μια φυσική ζάχαρη που βρίσκεται σε γαλακτοκομικά τρόφιμα όπως το γιαούρτι, το γάλα και το τυρί. Και εάν έχετε φούσκωμα μετά την κατανάλωση τυριού σημαίνει ότι είστε ευαίσθητοι στη λακτόζη.

Σας συνιστούμε να απομακρύνετε τα γαλακτοκομικά προϊόντα για μερικές ημέρες και να δείτε πώς θα συμπεριφέρεται το πεπτικό σας σύστημα. Το φούσκωμα λόγω γαλακτοκομικών προϊόντων είναι μια κοινή αιτία, και ευτυχώς, είναι εύκολο να διορθωθεί. Για παράδειγμα, μπορείτε να αντικαταστήσετε την κρέμα γάλακτος ή το γάλα με γάλα αμυγδάλου και ούτω καθεξής.

κοιλια,κοιλιακο λιποσ,κοιλιακοι,κοιλιακοι ασκησεισ,κοιλιακη αορτη,κοιλιακοι μυσ,κοιλιακη ταχυκαρδια,κοιλιακη μαρμαρυγη

# 4. Προσθέστε καλά βακτήρια στη διατροφή σας!

Τα προβιοτικά είναι φιλικά βακτήρια που θα σκοτώσουν τα κακά έντομα που προκαλούν προβλήματα στην κοιλιά όπως φούσκωμα. Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι οι πιο αδύναμοι άνθρωποι έχουν λιγότερα ανθυγιεινά βακτήρια στο πεπτικό τους σύστημα.

Σας συνιστούμε να προσθέσετε προβιοτικά στη διατροφή σας. Καταναλώστε πλούσια σε προβιοτικά τρόφιμα, όπως γάλα καρύδας, κεφίρ, ζωμό οστών και kombucha. Σε περίπτωση που έχετε προβλήματα με τη λήψη αυτών των τροφών, μπορείτε να πάρετε ένα προβιοτικό συμπλήρωμα. Παρεμπιπτόντως, το ελληνικό γιαούρτι είναι επίσης γεμάτο με προβιοτικά. Ωστόσο, εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, πρέπει να το αποφύγετε!

κοιλια,κοιλιακο λιποσ,κοιλιακοι,κοιλιακοι ασκησεισ,κοιλιακη αορτη,κοιλιακοι μυσ,κοιλιακη ταχυκαρδια,κοιλιακη μαρμαρυγη

# 5. Αντικαταστήστε τις κακές συνήθειες με καλές!

Το γεγονός είναι ότι τα τρόφιμα που βάζετε στο σώμα σας δεν είναι η μόνη αιτία φουσκώματος . Μερικές από τις συνήθειές σας μπορεί να ευθύνονται για φούσκωμα! Όταν τρώτε πολύ γρήγορα, μπορεί να κάνει την κοιλιά σας να διογκωθεί με υπερβολικό αέρα. Σας προκαλεί να καταπιείτε αέρα, ο οποίος διαστέλλει την κοιλιά. Το πόσιμο με άχυρο και η τσίχλα ενεργούν με τον ίδιο τρόπο.

Συνιστούμε να τρώτε τα γεύματά σας για τουλάχιστον 30 λεπτά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υγεία του εντέρου ως δικαιολογία για ένα μεγάλο γεύμα στη δουλειά. Επιπλέον, όταν είστε υπό πίεση, μπορείτε επίσης να υποφέρετε από φούσκωμα. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να ξεκινήσετε να ασκείτε διαλογισμό ή γιόγκα.

Διαβάστε περισσότερα