4 τρόποι για να κάψεις περισσότερες θερμίδες στο καθημερινό περπάτημα

περπατημα στισ μυτεσ,περπατημα και αδυνατισμα,περπατημα μετα απο καταγμα μεταταρσιου

Με τον ολοένα και πιο καθιστικό τρόπο ζωής μας, συχνά ξεχνάμε να περπατάμε, αλλά μόνο 30 λεπτά είναι αρκετό για να παραμείνουμε υγιείς … αν το κάνετε σωστά! Τείνουμε να κινούμαστε όλο και λιγότερο καθώς γερνάμε και ας το αντιμετωπίσουμε, με τις τρέχουσες κλειδαριές που ισχύουν, κάνουμε πολύ περισσότερα καθιστά από την άσκηση αυτούς τους μήνες.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Sports Medicine διαπίστωσε ότι μόλις 30-40 λεπτά μέτριας έως «έντονης» σωματικής άσκησης μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση αυτών των κινδύνων «να τον μειώσουν σε επίπεδα που σχετίζονται με πολύ χαμηλές ποσότητες καθιστικού χρόνου».

Ορθώσου
Δεν είναι τυχαίο ότι οι χορευτές φαίνονται τόσο ψηλοί όταν περπατούν! Η όρθια στάση είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας. Οι ίσιοι ώμοι και το κεφάλι ψηλά ενώ κοιτάζετε ευθεία μπροστά σας επιτρέπουν να απεικονίσετε τις θερμίδες που χάνετε. Θα είστε σε θέση να κάψετε περισσότερα εκτός από την απόκτηση εμπιστοσύνης!

περπατημα στισ μυτεσ,περπατημα και αδυνατισμα,περπατημα μετα απο καταγμα μεταταρσιου

Αυξήστε τον αριθμό των βημάτων
Μην επιμηκύνετε τα βήματα σας, αλλά αυξήστε τα. Ο απλούστερος τρόπος είναι να περπατήσετε στο ρυθμό ενώ μετράτε τα βήματά σας, για να σας παρακινήσει. Στην ιδανική περίπτωση, κάντε 40 βήματα κάθε 20 δευτερόλεπτα για να έχετε έναν καλό ρυθμό. Με την εξάσκηση, θα καταφέρετε να αυξήσετε τον αριθμό των βημάτων. 45 βήματα είναι αερόβιο περπάτημα και 50 είναι γρήγορο περπάτημα

Περπατήστε με τα χέρια λυγισμένα
Όπως οι δρομείς και οι πεζοπόροι , η σωματική δραστηριότητα με τα χέρια σας λυγισμένα θα σας βοηθήσει να περπατήσετε γρηγορότερα. Μπορεί να μην το παρατηρήσετε, αλλά τα χέρια σας κινούνται πιο αργά όταν είναι άκαμπτα. Για γρηγορότερο και ευκολότερο βάδισμα, μην διστάσετε να τα λυγίσετε. Αλλά αν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, μπορεί να βοηθήσει ένα πορτοφόλι στο στρατό του αγκώνα ή απλά ένα περιοδικό.

Σηκώστε τα πόδια σας από το έδαφος
Η βόλτα σας πρέπει να είναι έντονη αν θέλετε να κάψετε περισσότερες θερμίδες. Η υπερβολή των βημάτων σας θα σας επιτρέψει να πιέσετε πιο σκληρά και να κινηθείτε πιο γρήγορα. Αυτό φαίνεται πιο δύσκολο από ό, τι είναι στην πραγματικότητα. Απλώς περπατήστε με τα ψηλά τακούνια σας ψηλά, σαν να θέλετε να δείξετε τα πέλματα των παπουτσιών σας στο άτομο που βρίσκεται πίσω σας.

Ξέρεις τι είναι η μέθοδος Sakuma; Ετοιμάσου να την δοκιμάσεις και να χάσεις κιλά σε χρόνο ρεκόρ!

Ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την ιαπωνική μέθοδο που μπορεί να εξαλείψει τις θερμίδες και να φτιάξει ένα τονισμένο και σταθερό σώμα! Μας αρέσει να ανακαλύπτουμε νέες τεχνικές προπόνησης που μπορούν να χαράξουν τις φιγούρες μας. Και για να το κάνετε αυτό, μερικές φορές πρέπει να πάτε στο εξωτερικό….. Προχωρήστε στην Ασία με τη μέθοδο Sakuma, μια ιαπωνική τεχνική που υπόσχεται να κάψει θερμίδες γρήγορα. Επιτρέψτε μας να εξηγήσουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για αυτήν την επαναστατική μέθοδο.

Η μέθοδος Sakuma, μια προπόνηση αδυνατίσματος από την Ιαπωνία
Η εύρεση χρόνου για άσκηση δεν είναι πάντα εύκολη. Ευτυχώς, μερικές προπονήσεις δεν χρειάζεται να διαρκέσουν πολύ για να είναι αποτελεσματικές και να δίνουν πραγματικά αποτελέσματα. Στην Ιαπωνία, ο Kenichi Sakuma έχει αναπτύξει μια επαναστατική μέθοδο για την απομάκρυνση του υπερβολικού λίπους σε λίγα λεπτά. Κατάλληλη τόσο για γυναίκες όσο και για άνδρες, η μέθοδος Sakuma βασίζεται σε μια θεμελιώδη αρχή: βελτίωση της στάσης του σώματος.

περπατημα στισ μυτεσ,περπατημα και αδυνατισμα,περπατημα μετα απο καταγμα μεταταρσιου

Βελτιώνοντας τη στάση κάποιου, μπορεί κανείς να δράσει για την αποτελεσματικότητα των ασκήσεων που ασκούνται. Για να γίνει αυτό, πρέπει να δουλέψουμε τους μύες της κοιλιάς και τον κορμό. Αυτή η μέθοδος δεν είναι από μόνη της μια τεχνική, αλλά μια συμπληρωματική πρακτική που πρέπει να συνδυαστεί με μια συνηθισμένη ρουτίνα.

Πώς να εφαρμόσετε τη μέθοδο Sakuma;
Όπως μπορείτε να δείτε, η λέξη-κλειδί της μεθόδου Sakuma είναι POSTURE. Όταν εργάζεστε στο σπίτι, προσπαθήστε να εφαρμόσετε αυτές τις απλές συστάσεις που θα κάνουν τις ασκήσεις σας πολύ πιο αποτελεσματικές. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε αυτούς τους συνδυασμούς:

Για να σφίξετε το κάτω μέρος του σώματος
Ξαπλώστε στο έδαφος.
Τοποθετήστε τα χέρια σας στο επίπεδο του λαιμού.
Σπρώξτε δυνατά τους αστραγάλους σας στο πάτωμα.
Συμπληρώστε τους γλουτούς για 10 δευτερόλεπτα και μετά αφήστε το.
Σταυρώστε τα πόδια σας και κρατήστε για άλλα 10 δευτερόλεπτα.
Διασχίστε τα πόδια σας και σηκώστε τα για 10 δευτερόλεπτα.
Εναλλακτικά αυτές τις ασκήσεις για αρκετά λεπτά.
Για σκληρούς κοιλιακούς
Πρώτη άσκηση:

Καθίστε σε μια καρέκλα.
Κρατήστε τους αγκώνες σας με τα χέρια σας.
Σηκώστε τα χέρια σας στο ύψος των ώμων.
Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας.
Σφίξτε τους κοιλιακούς σας.
Γείρετε στη μία πλευρά και μετά στην άλλη παραμένοντας ευθεία για 3 δευτερόλεπτα.
Επαναλάβετε την άσκηση, εναλλάξ πλευρές 5 φορές.
Δεύτερη άσκηση:

Τοποθετήστε τον εαυτό σας στα γόνατά σας.
Επέκταση ενός ποδιού προς τα πίσω.
Σηκώστε τον αντίθετο βραχίονα και κρατήστε τη στάση του σώματος για λίγα δευτερόλεπτα.
Επαναλάβετε τις ασκήσεις για 1 λεπτό, εναλλάσσοντας τις στάσεις.
Κάνοντας αυτές τις ασκήσεις καθημερινά και διατηρώντας μια ισορροπημένη διατροφή , θα πρέπει να δείτε γρήγορα αποτελέσματα!

9 κόλπα για φορέσεις 2 νούμερα μικρότερα ρούχα-Θα το τολμήσεις;

Αν θέλετε να γίνετε πιο αδύναμοι ή να χαράξετε ένα αδύνατο σώμα, θα πρέπει να βρείτε μια καλή στρατηγική για να αδυνατίσετε γρήγορα. Πιστέψτε μας, η απώλεια βάρους δεν είναι τόσο δύσκολη όσο νομίζετε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βρείτε κίνητρα και να ακολουθήσετε ορισμένους κανόνες απώλειας βάρους που μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε στο δρόμο. Να είστε σίγουροι, επίμονοι και εργατικοί και θα πετύχετε εύκολα τους στόχους σας για απώλεια βάρους.

Θα θέλαμε να σας δείξουμε εννέα κόλπα φαγητού που έχουμε πάρει από αδύνατους που έχουν πέσει με επιτυχία και μείωσαν πάνω από τριάντα κιλά. Αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε φόρμα και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να τα διαβάσετε και ξεκινήστε το ταξίδι απώλειας βάρους σας τώρα.

# 1. Βγάλτε το πρόχειρο φαγητό από το σπίτι σας

Θα πρέπει να απαλλαγείτε από μεταποιημένα τρόφιμα, γλυκά και άλλα επιβλαβή προϊόντα που μπορούν να προκαλέσουν πόθους. Πρέπει πάντα να έχετε υγιή προϊόντα στο σπίτι σας.

# 2. Κρατάω ημερολόγιο

Το να κρατάτε ένα ημερολόγιο αδυνατίσματος είναι ένας καλός τρόπος για να παρακολουθείτε το σχέδιο διατροφής και το σχέδιο άσκησής σας. Θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ποια προϊόντα λειτουργούν και ποια προϊόντα δεν λειτουργούν για εσάς.

# 3. Προγραμματίστε το μενού σας μπροστά

Χρησιμοποιήστε ένα ημερολόγιο για να προγραμματίσετε τα γεύματά σας νωρίτερα. Απαιτεί μια μικρή επένδυση χρόνου, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να αποκομίσετε υπέροχα αποτελέσματα.

# 4. Κρατήστε τα προϊόντα πρωτεΐνης κοντά σας

Όταν μαγειρεύετε γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, όπως σκουμπρί, σολομό, κοτόπουλο ή αυγά, κάντε επιπλέον μερίδες για να τα διατηρήσετε στο ψυγείο. Τα προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες είναι εξαιρετικά υγιεινά σνακ.

# 5. Κάντε το ταξίδι απώλειας βάρους σας ενδιαφέρον

Εάν θέλετε να ακολουθήσετε ένα καθεστώς για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να κάνετε το ταξίδι απώλειας βάρους σας διασκεδαστικό και συναρπαστικό. Μαγειρέψτε υγιεινό, νόστιμο μεσημεριανό γεύμα και δείπνο, περάστε περισσότερο χρόνο περπατώντας έξω και βρείτε μια σωματική δραστηριότητα που απολαμβάνετε.

# 6. Διατηρήστε τα κατεψυγμένα θαλασσινά στο ψυγείο σας

Η κατανάλωση θαλασσινών μπορεί να κάνει θαύματα για τους στόχους σας. Θα πρέπει να αγοράσετε κατεψυγμένα θαλασσινά και να τα διατηρήσετε στο ψυγείο. Είναι πολύ εύκολο να προετοιμάσετε ένα υγιεινό, νόστιμο δείπνο μέσα σε λίγα λεπτά.

# 7. Αποθηκεύστε τα καρυκεύματα μέσα στο ψυγείο

Μπορείτε να συνδυάσετε υγιή λαχανικά και χόρτα για να τα χρησιμοποιήσετε ως καρύκευμα για τα πιάτα σας.

# 8. Φάτε κάτι για να ικανοποιήσετε τη λαχτάρα σας

Αν θέλετε να φάτε κάτι τραγανό, μπορείτε να ετοιμάσετε μια σαλάτα αγγουριού με μπρόκολο, σπόρους λιναριού, καρότα και τόνο. Αυτό το σνακ θα ικανοποιήσει την ανάγκη σας για κρίσιμη στιγμή.

# 9. Βρείτε έναν ειδικό

Εάν πιστεύετε ότι είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσετε μόνοι σας μια υγιεινή διατροφή, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια. Μπορείτε να βρείτε έναν καλό διατροφολόγο που μπορεί να σας καθοδηγήσει και να διευκολύνει το αδυνάτισμα.