4 συστατικά στα τρόφιμα που ΠΡΕΠΕΙ να αποφύγεις όταν θες να χάσεις βάρος!

4 συστατικά στα τρόφιμα που ΠΡΕΠΕΙ να αποφύγεις όταν θες να χάσεις βάρος!

Πρέπει να έχετε ακούσει για τα θρεπτικά συστατικά, αλλά υπάρχουν επίσης αντι-θρεπτικά συστατικά: είναι ενώσεις στα τρόφιμα, κυρίως στα φυτά, που εμποδίζουν την απορρόφηση βιταμινών και μετάλλων. Η κατανάλωση πολλών αντιθρεπτικών συστατικών μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα του εντέρου, φλεγμονή, αρθρίτιδα και……..

ομίχλη του εγκεφάλου. Αυτό το αμυντικό σύστημα δίδαξε στα ζώα ότι η υπερβολική κατανάλωση είχε ως αποτέλεσμα ασθένεια και μερικές φορές θάνατο. Τα θρεπτικά συστατικά μπορούν να βρεθούν σε δημητριακά, φασόλια, όσπρια, πράσινα φύλλα, ρίζες και ξηρούς καρπούς.

Οι λεκτίνες είναι πρωτεΐνες που διαταράσσουν το πεπτικό σας σύστημα κολλώντας στο εντερικό σας τοίχωμα και δημιουργώντας διαρροή εντέρου – εντερική διαπερατότητα – και το τοίχωμα του εντέρου σας αναπτύσσει τρύπες. Οι λεκτίνες απαντώνται σε δημητριακά, όσπρια και νυχτικά. Όσο περισσότερο τρώτε, τόσο μεγαλύτερη ζημιά προκαλείτε στο σώμα σας. Μπορείτε να μειώσετε την ποσότητα λεκτίνων μαγειρεύοντάς τα: μουλιάστε τα φασόλια και στη συνέχεια τα μαγειρέψτε σε υψηλή φωτιά. Είναι καλή ιδέα να ανταλλάξετε βούτυρο αμυγδάλου με φυστικοβούτυρο, διότι τα φιστίκια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λεκτίνες ακόμα και όταν είναι εμποτισμένα και μαγειρεμένα.

Το φυτικό οξύ, τα φυτικά, είναι ένα από τα αντιθρεπτικά συστατικά που εμποδίζει, μεταξύ άλλων, την απορρόφηση μαγνησίου, ψευδαργύρου, ασβεστίου και σιδήρου. Το φυτικό οξύ συνδέεται με αυτά τα μέταλλα, εμποδίζοντας την απορρόφησή τους, ώστε να έχετε λίγη διατροφή από το φαγητό. Το φυτικό αναστέλλει επίσης τα πεπτικά ένζυμα που απαιτούνται για τη διάσπαση του αμύλου και των πρωτεϊνών. Εάν δεν έχετε αυτά τα ένζυμα, η τροφή δεν επεξεργάζεται σωστά και το σώμα σας χάνει βασικά θρεπτικά συστατικά. Το φυτικό οξύ συγκεντρώνεται περισσότερο στο πίτουρο των σπόρων, των οσπρίων και της σόγιας. Το μαγείρεμα ή το μούσκεμα σε ένα οξύ όπως το λεμόνι μειώνει τα φυτικά, αλλά οι περισσότεροι από τους κόκκους και τους σπόρους ερεθίζουν το έντερο ακόμη και όταν μαγειρεύονται.

Οξαλικά άλατα – σπανάκι και λάχανο πράσινα smoothies μπορούν να προκαλέσουν περισσότερο κακό παρά καλό. Το οξαλικό οξύ βρίσκεται στα σταυρανθή λαχανικά – λάχανο, ραπανάκια, κουνουπίδι, μπρόκολο – chard, σπανάκι, μαϊντανό, τεύτλα, μαύρο πιπέρι, σοκολάτα, ξηρούς καρπούς, μούρα και φασόλια. Όταν τα οξαλικά προσδένονται στο ασβέστιο στο αίμα σας, σχηματίζονται όξινοι κρύσταλλοι και μπορούν να εναποτίθενται οπουδήποτε στο σώμα και να προκαλέσουν μυϊκό πόνο και πέτρες στα νεφρά. Ακόμη και μικρές ποσότητες οξαλικών μπορεί να προκαλέσουν κάψιμο στα μάτια, το στόμα και το λαιμό. Μεγάλες ποσότητες μπορεί να προκαλέσουν κοιλιακό άλγος, μυϊκή αδυναμία, ναυτία και διάρροια. Τα οξαλικά άλατα μπορούν να μειωθούν με το μαγείρεμα και ή με εμβάπτιση σε οξύ. Ποτέ μην προσθέτετε ωμό λάχανο, σπανάκι ή σαρκ σε σαλάτες ή smoothies!

Η γλουτένη είναι μια πρωτεΐνη που βρίσκεται στο σιτάρι, το κριθάρι, τη σίκαλη και τη βρώμη που μπορεί να προκαλέσει διαρροή στο έντερο. Κανείς δεν μπορεί να το αφομοιώσει. Η γλουτένη προκαλεί ανοσοαπόκριση και φλεγμονή: ομίχλη του εγκεφάλου, πεπτική δυσφορία και κακή απορρόφηση θρεπτικών ουσιών. Η γλουτένη κρύβεται σε προϊόντα όπως η σάλτσα σόγιας, η μπύρα και ακόμη και τα μεταποιημένα κρέατα περιέχουν γλουτένη. που μπορεί να υποβαθμίζει την απόδοσή σας.

Εάν θέλετε να παραμείνετε υγιείς και να έχετε σωστή πέψη, η οποία είναι απαραίτητη για τη συνολική υγεία, πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είναι όλα τα φαινομενικά υγιή τρόφιμα που είναι πραγματικά υγιή. Η γνώση είναι δύναμη. Διαβάστε περισσότερα και τρώτε υγιεινά για να παραμείνετε δυνατοί και ενεργητικοί.

 

Διαβάστε περισσότερα