4 λάθη που κάνουμε όλοι στο πρωινό μας και μας παχαίνουν-Μάθε τι να αποφεύγεις!

πρωινο,πρωινο αντ1,πρωινο με αυγα,πρωινοι τυποι,πρωινο συνταγεσ,πρωινο με βρωμη,πρωινοσ τυποσ,πρωινοσ λογοσ,πρωινο για παιδια

Είναι η παγκόσμια αλήθεια ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να τηρήσουν τον κανόνα που θέλω να είμαι υγιής ή να χάσω κάποιο βάρος. Ωστόσο, ανεξάρτητα από το πρωινό, πολλοί άνθρωποι αποδεικνύονται πεινασμένοι πολύ πριν φτάσει το μεσημεριανό γεύμα, γιατί είναι αυτό;

Το θέμα είναι ότι το πρωινό σας υποτίθεται ότι είναι αρκετά συγκεκριμένο , σε περίπτωση που νομίζετε ότι κάτι θα κάνει μόνο για να το φάει εντός του χρόνου του πρωινού – κάνετε λάθος. Εάν τρώτε πάρα πολύ ζαχαρούχο φαγητό το πρωί – να είστε σίγουροι ότι όχι μόνο δεν θα σας κάνει καλό αλλά και θα σας κάνει να αισθάνεστε πεινασμένοι πολύ πριν από το μεσημεριανό γεύμα. Γι ‘αυτό σήμερα θα δώσουμε προσοχή σε τέσσερα βασικά λάθη πρωινού που θα σας κάνουν να τρώτε μακροπρόθεσμα.

# 1. Ψωμί και μαρμελάδα

Φυσικά, είναι η ευκολότερη έκδοση σάντουιτς, και μπορεί να φαίνεται μια υπέροχη ιδέα το πρωί. Ωστόσο, ούτε το ψωμί ούτε η μαρμελάδα είναι τόσο ωραία για εσάς εάν θέλετε να διατηρήσετε τη φόρμα σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αντικαθιστάτε καλύτερα τη μαρμελάδα με φυστικοβούτυρο και το κανονικό ψωμί για ολόκληρο το σιτάρι.

# 2. Πρωινό τσάι

Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με ένα φλιτζάνι πρωινό τσάι ή καφέ, αρκεί να είναι χωρίς ζάχαρη. Μπορείτε να προσθέσετε λίγο μέλι ή στέβια αν δεν μπορείτε να το πιείτε διαφορετικά, αλλά βεβαιωθείτε ότι το προσθέσατε με μέτρο.

# 3. Τρόφιμα χωρίς γλουτένη

Το φαγητό χωρίς γλουτένη για πρωινό δεν είναι επίσης καλή ιδέα. Το θέμα είναι ότι τα προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι πολύ εύκολο να αφομοιωθούν και αυτό θα σας κάνει να πεινάσετε ξανά σε χρόνο μηδέν.

# 4. Smoothies

Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το πρωί smoothie έως ότου είναι υγιεινό. Για να βεβαιωθείτε ότι το smoothie σας είναι υγιές, πρέπει να προσθέσετε την ίδια ποσότητα μούρων και λαχανικών, διαφορετικά πάρα πολλά μούρα θα κάνουν το επίπεδο της ζάχαρης σας να ξεπεράσει και αυτό σίγουρα δεν είναι καλό.

 

Διαβάστε περισσότερα