3+1 αποτελεσματικές θεραπείες στο σπίτι για να αντιμετωπίσεις τις ενοχλητικές κράμπες!

κραμπες στα ποδια,κραμπες στα ποδια στην αρχη της εγκυμοσυνης,κραμπες στα ποδια διατροφη,κραμπες στα ποδια το πρωι,κραμπες στα ποδια συμπτωμα εγκυμοσυνης,κραμπεσ στα ποδια το βραδυ,κραμπεσ στα ποδια τι σημαινει,κραμπεσ στα ποδια στον υπνο,κραμπεσ στα ποδια παιδια

Ο καθένας από εμάς βίωσε συσπάσεις και μυρμήγκιασμα στους μυς των ποδιών, κάποια στιγμή στη ζωή μας. Αυτές οι δυσάρεστες αισθήσεις στα πόδια ονομάζονται κράμπες στα πόδια. Προκαλούνται από ακούσια συστολή των μυών και συνοδεύονται από προειδοποιητικά σήματα όπως συσπάσεις και μυρμήγκιασμα των μυών, ακολουθούμενη από έναν απότομο ή ξαφνικό πόνο…

Το πιο τρομερό πράγμα σε αυτήν την κατάσταση είναι ότι οι έντονες μυϊκές κράμπες μπορούν να προκαλέσουν πόνο και πρήξιμο και για να αναρρώσει ένα άτομο θα χρειαστεί μασάζ και ξεκούραση. Κατά τη διάρκεια της συστολής, μπορεί επίσης να αντιμετωπίσετε σκλήρυνση των μυών. Σε αυτήν τη στιγμή, είναι πιθανό να περάσετε από έντονο πόνο και για κάποιο χρονικό διάστημα δεν θα μπορείτε να μετακινήσετε τα πόδια σας ακόμη και κατά μια ίντσα. Μπορείτε να μετακινηθείτε μόνο μετά από ένα απαλό μασάζ.

Εάν ακολουθείτε έναν ενεργό τρόπο ζωής, κάνοντας σωματικές ασκήσεις που περιλαμβάνουν τα πόδια σε τακτική βάση, τότε είναι πιθανό να υποφέρετε από κράμπες στα πόδια. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει πάντα να έχετε στη διάθεσή σας μια θεραπεία που θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τον πόνο το συντομότερο δυνατό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε ετοιμάσει μια λίστα με 4 δοκιμασμένες χρονικές θεραπείες για κράμπες στα πόδια. Χρησιμοποιήστε αυτές τις εύκολες λύσεις και φροντίστε παιδιά!

# 1. Τσάι πιπερόριζας

Χρειάζεστε συστατικά όπως:

– Τζίντζερ: 1 κουταλιά της σούπας (φρέσκο ​​τριμμένο)

– Νερό: 2 φλιτζάνια

– Λεμόνι: ½

– Μέλι: 1 κουταλάκι του γλυκού

Άλλα καλύμματα: βάμμα Echinacea, φύλλα μέντας, άνθη χαμομηλιού, κανέλα, πιπέρι καγιέν.

Κατ ‘αρχάς, πρέπει να ξεφλουδίσετε το τζίντζερ και να το τρίψετε με ένα zester ή τρίφτη. Στη συνέχεια προσθέστε τα άλλα συστατικά και εγχύστε το τριμμένο τζίντζερ. Βράζουμε νερό σε μια κατσαρόλα, προσθέτουμε τζίντζερ στο τηγάνι και σβήνουμε τη φωτιά. Αφήστε το για 10 λεπτά με το καπάκι αναμμένο. Σουρώνουμε και μετά προσθέτουμε χυμό λεμονιού και μέλι. Ανακατέψτε καλά και πιείτε το τσάι!

# 2. Τονωτικό ACV

Χρειάζεστε συστατικά όπως:

– Ξίδι μηλίτη μήλου: 1 κουταλιά της σούπας

– Ζεστό νερό: 1 ποτήρι

Ανακατέψτε απλώς το ξίδι μηλίτη μήλου με ζεστό νερό. Πρέπει να καταναλώνετε αυτό τονωτικό κάθε μέρα για να αποτρέψετε μυϊκές κράμπες. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μέλι στο ποτό και να το πιείτε το βράδυ ή μισή ώρα πριν πάτε για ύπνο.

# 3. Κίτρινη μουστάρδα

Η κίτρινη μουστάρδα περιέχει οξικό οξύ που προάγει την παραγωγή ακετυλοχολίνης. Αυτός είναι ένας νευροδιαβιβαστής, ο οποίος ωθεί τους μύες των ποδιών να λειτουργούν ομαλά. Έτσι, απλώς έχετε ένα κουταλάκι του γλυκού κίτρινη μουστάρδα, ακολουθούμενο από ένα ποτήρι ζεστό γάλα.

# 4. Ψυχρή συμπίεση

Το γεγονός είναι ότι, η ψυχρή θερμοκρασία μειώνει τον πόνο σας και μειώνει τη φλεγμονή επιτρέποντας στους μυς σας να χαλαρώσουν. Πρέπει να τυλίξετε παγάκια σε μια λεπτή πετσέτα. Τοποθετήστε τους στον προσβεβλημένο μυ και κρατήστε τον για 15 λεπτά. Κατά την πρώτη και δεύτερη ημέρα, επαναλάβετε μετά από κάθε 2 ώρες. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε ένα κρύο ντους για να χαλαρώσετε τους μυς σας.

 

 

Διαβάστε περισσότερα