20λεπτη προπόνηση για να χάσεις εύκολα και γρήγορα βάρος-Θα την δοκιμάσεις;

20λεπτη προπόνηση για να χάσεις εύκολα και γρήγορα βάρος-Θα την δοκιμάσεις;

Ας το παραδεχτούμε: Η εύρεση του χρόνου για να ασκηθείς είναι συχνά πολύ πιο δύσκολη από το να κάνεις μια πραγματική προπόνηση. Έτσι, εάν είστε απασχολημένοι με την εργασία, οικογενειακά θέματα, χόμπι και άλλες δραστηριότητες, είναι σχεδόν αδύνατο για εσάς να προσθέσετε σωματική δραστηριότητα στην καθημερινή σας ρουτίνα…..

Ευτυχώς, τίποτα δεν είναι αδύνατο, ειδικά εάν έχετε τους στόχους της φυσικής κατάστασης. Για να εκπαιδεύσετε το σώμα σας, μπορείτε να κάνετε ασκήσεις με το δικό σας σωματικό βάρος. Βασικό πλεονέκτημα αυτών των ασκήσεων είναι ότι μπορούν να εκτελεστούν οπουδήποτε, οποτεδήποτε, χωρίς εξοπλισμό. Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε μια ρουτίνα προπόνησης σωματικού βάρους που μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε το σώμα σας και να αδυνατίσετε. Αυτή η προπόνηση μπορεί να εκτελεστεί σε μόλις είκοσι λεπτά, οπότε είναι ιδανική για πολυάσχολους ανθρώπους.

Αυτή η προπόνηση σωματικού βάρους αποτελείται από αποτελεσματικές ασκήσεις, όπως, καταλήψεις με ανυψωτικά πλευρικών ποδιών, ώθηση, πλακέτες, εμπρός εναλλάξιμοι πνεύμονες, σανίδες, στάσεις οκλαδόν, σούπερμαν, πουλιά, τα εκατοντάδες και οι γέφυρες με ένα πόδι. Πρέπει να εκτελέσετε 15-20 επαναλήψεις κάθε άσκησης, μετακινώντας γρήγορα από τη μία στην άλλη. Όταν ολοκληρώσετε το πρώτο κύκλωμα, κάντε ένα διάλειμμα ενός λεπτού και μετά επαναλάβετε, εκτελώντας αυτήν την ρουτίνα προπόνησης συνολικά δύο ή τρεις φορές.

Πριν ξεκινήσετε την άσκηση, φροντίστε να προθερμαίνετε για αρκετά λεπτά, καθώς θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τραυματισμούς. Επίσης, εάν θέλετε να κάνετε αυτή τη ρουτίνα προπόνησης πιο έντονη, προσθέστε τρία έως πέντε λεπτά καρδιο στο τέλος κάθε κυκλώματος. Είστε έτοιμοι να ασκηθείτε; Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να δείτε πώς να εκτελέσετε σωστά αυτήν την προπόνηση σωματικού βάρους για να δείτε αισθητά αποτελέσματα σε χρόνο μηδέν.

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12,προπονηση δυναμησ

Διαβάστε περισσότερα