14 πρωτότυποι τρόποι για να μετατρέψετε ένα κανονικό γεύμα σε αφροδισιακό για να τον ΣΑΓHΝΕΥΣΕΙΣ!

ρομαντικο δειπνο,ρομαντικο δειπνο εκπληξη,ρομαντικο δειπνο στην παραλια,ρομαντικο δειπνο με θεα,ρομαντικο δειπνο για 2,ρομαντικο δειπνο θεσσαλονικη,ρομαντικο δειπνο ακησ,ρομαντικο δειπνο συνταγεσ,ρομαντικο δειπνο αθηνα

Όχι μόνο οι πράξεις και τα λόγια σας, αλλά και το φαγητό σας, μπορεί να σας βάλουν σε παιχνιδιάρικη διάθεση. Ακολουθούν ορισμένα συστατικά που μπορείτε να προσθέσετε στα καθημερινά γεύματά σας για να ηλεκτρίσετε την ατμόσφαιρα  μεταξύ σας και να αναθερμάνετε την σχέση σας….

# 1. Εικ. Με λίγα λόγια, τα αμινοξέα σε αυτό το φρούτο χαλαρώνουν τα αιμοφόρα αγγεία στο σώμα σας, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την διέγερση. Άρα ο δρόμος από την επιθυμία προς την οικειότητα είναι ομαλότερος Μιλώντας για απαλότητα – δοκιμάστε να προσθέσετε μερικά σύκα στο smoothie μπανάνας σας και ανακατέψτε λίγο μέλι για καλύτερα αποτελέσματα.

# 2. Σκόρδο. Τι θα λέγατε για ένα χορτοφάγο τηγάνισμα για δείπνο; Ρίξτε σε μερικές κουταλιές σκόρδο κιμά, και όχι μόνο το γεύμα σας θα είναι ευχάριστο, αλλά και το υπόλοιπο βράδυ.

# 3. Σπανάκι. Ρίχνουμε μαζί μερικά χάμπουργκερ; Περάστε το μαρούλι, δοκιμάστε το σπανάκι. Περιέχει μαγνήσιο που χαλαρώνει επίσης τις αρτηρίες και προάγει τη ροή του αίματος στα γεννητικά όργανα, ενώ ηρεμεί το σώμα και ανεβάζει την ενέργεια. Ένας καλός συνδυασμός για μια διασκεδαστική βραδιά μπροστά!

# 4. Καρύδια Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στα καρύδια είναι ιδανικά για την καρδιά σας και μια υγιής καρδιά είναι το κλειδί για να περάσετε καλά στην κρεβατοκάμαρα! Πετάξτε μια χούφτα καρύδια στη σαλάτα σας και δείτε τι συμβαίνει.

# 5. Βασιλικός. Παραδοσιακό βραδινό κρέας; Ανακατέψτε λίγο φρέσκο ​​βασιλικό. Αυτό βοηθά στην κατάκτηση της στυτικής δυσλειτουργίας και της χαμηλής λίμπιντο.

# 6. Πιπεριές τσίλι. Κάνουν το φαγητό και τη διάθεσή σας πιο ζεστή. Επιταχυνόμενος παλμός, καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, εφίδρωση και απελευθέρωση ενδορφινών – μια δόση πιπεριάς τσίλι έχει παρόμοιο αποτέλεσμα σεξουαλικής διέγερσης , οπότε είστε ήδη στη μέση εκεί. Απλά μην ξεχνάτε να πλένετε τα χέρια σας πριν κάνετε την πράξη, ώστε να μην κάψετε τον εαυτό σας ή τον σύντροφό σας.

# 7. Μέλι. Το βόριο που περιέχεται στο μέλι έχει ενισχυμένη λίμπιντο αποτέλεσμα, αυξάνοντας τη σεξουαλική ορμή των γυναικών και τα επίπεδα τεστοστερόνης των ανδρών. Δοκιμάστε να συνδυάσετε το μέλι με τη μουστάρδα και το μαγιονέζα για μια γρήγορη βουτιά, ή βυθίστε τα δάχτυλά του κοτόπουλου σας κατευθείαν στο μέλι.

# 8. Σπόροι ροδιού. Τα ρόδια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που αυξάνουν τη ροή του αρτηριακού αίματος στον εγκέφαλο, την καρδιά και τα γεννητικά όργανα – όλα τα στοιχεία που θέλετε να ενεργοποιούνται κατά τη διάρκεια του χρόνου διακοπής σας. Προσθέστε μισό φλιτζάνι σπόρους ροδιού σε κάθε φλιτζάνι ρύζι, κινόα ή άλλα δημητριακά που έχετε.

# 9. Βανίλια. Η βανίλια μπορεί να έχει μια ηρεμιστική επίδραση στο σώμα σας και μια διεγερτική επίδραση στη σεξουαλικότητά σας . Λοιπόν, πώς να συνδυάσετε έναν ενισχυτή ενέργειας όπως τον καφέ με κάποια βανίλια;

# 10. Αρούγκα. Τα φυτοχημικά και τα αντιοξειδωτικά είναι υπέροχα για τη λίμπιντο σας. Έτσι, μόλις παραδοθεί η πίτσα σας, συμπληρώστε με μερικά χόρτα!

# 11. Στρείδια. Όχι μόνο φανταχτερό, αλλά και πλούσιο σε ψευδάργυρο και αμινοξέα που είναι υπέροχα για την παραγωγή τεστοστερόνης και τη σπερματογένεση.

# 12. Χαβιάρι. Ψευδάργυρος και πρωτεΐνες, φίλοι, ψευδάργυρος και πρωτεΐνες. Γεμίστε την ομελέτα, τοστ ή τηγανίτες με μια πλούσια κουταλιά χαβιάρι.

# 13. Ουν. Αυτή η ιαπωνική λιχουδιά είναι επίσης αφροδισιακό. Αν λοιπόν έχετε ένα βράδυ ζυμαρικών, προσθέστε λίγο αχινό!

# 14. Σοκολάτα. Προφανώς! Ο τερματισμός ενός γεύματος σε μια πιο γλυκιά νότα σημαίνει ότι θα λάβετε μια δόση θεοβρωμίνης που παράγει σεροτονίνη που θα ενισχύσει την καλή ατμόσφαιρα.

 

 

Διαβάστε περισσότερα