14 ημέρες μόνο για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι-Δες τι πρέπει να κάνεις!

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

Όλοι μιλούν για να πάρουν το τέλειο πισιvό, αλλά λίγοι γνωρίζουν το μυστικό του πώς να φτάσουν εκεί. Είμαστε εκείνοι που ήμασταν τυχεροί που ανακαλύψαμε ένα μαγικό ημερολόγιο προπόνησης και είμαστε έτοιμοι να το μοιραστούμε μαζί σας υπό μία προϋπόθεση. Μην ξεχάσετε να προκαλέσετε τους φίλους σας!

Είναι πάντα πιο διασκεδαστικό να κερδίζεις το στοίχημα, ειδικά όταν συνεπάγεται τη φόρμα σου, έτσι δεν νομίζεις;

Το θέμα είναι ότι αυτό το μαγικό σετ ασκήσεων θα σας βοηθήσει όχι μόνο να τονίσετε το πισιvό σας, αλλά και τους γοφούς και τους μηρούς σας. Δεν ακούγεται καταπληκτικό; Ω, ξεχάσαμε να σας πούμε το πιο σημαντικό πράγμα – θα σας πάρει μόνο 2 εβδομάδες. Έτοιμοι? Τι περιμένεις? Ξεκίνα!

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

– Σταθείτε όσο πιο ψηλά μπορείτε με τα πόδια σας απλωμένα πλάτος ώμου.

– Χαμηλώστε το σώμα σας όσο μπορείτε πιέζοντας τους γοφούς σας πίσω και κάμπτοντας τα γόνατά σας.

– Παύση και μετά σπρώξτε αργά τον εαυτό σας πίσω στην αρχική θέση.

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

– Ξαπλώστε σε ένα χαλί γυμναστικής με την πλάτη σας στηριγμένη στο χαλί.

– Θέση που δηλώνει: Μετακινήστε τα χέρια σας έξω από τις πλευρές σας, μακριά από το σώμα. Τοποθετήστε τα χέρια σας έτσι ώστε οι παλάμες σας να βλέπουν προς τα πάνω.

– Εφαρμόζοντας τη δύναμη από τα τακούνια σας, σηκώστε τους γοφούς σας προς τα πάνω.

– Τελική θέση: Συνεχίστε να αυξάνετε τους γλουτούς σας προς τα πάνω έως ότου οι μηροί, οι γοφοί και η πλάτη σας είναι σε ευθεία γραμμή.

– Μείνετε εκεί σε αυτήν τη θέση για να μετρήσετε ένα και επιστρέψτε στην αρχική θέση, κατεβάζοντας τους γοφούς σας πίσω στο πάτωμα.

– Παύση για λίγο και επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα.

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

– Τοποθετήστε τον εαυτό σας και στα τέσσερα με τα γόνατα κάτω από τους γοφούς και τους καρπούς κάτω από τους ώμους. Εμπλέξτε τους κοιλιακούς σας και κρατήστε τη σπονδυλική σας στήλη ουδέτερη, τραβώντας τις ωμοπλάτες προς τους γοφούς.

– Επιμήκυνση του αριστερού ποδιού έως ότου είναι ίσιο προς τα έξω και ευθυγραμμισμένο με τους γοφούς σας ενώ ταυτόχρονα σηκώνει και ισιώνει το δεξί σας χέρι μέχρι να είναι παράλληλο με το πάτωμα. Κρατάτε το κεφάλι και τους ώμους σας ευθυγραμμισμένους ανά πάσα στιγμή.

– Χαμηλώστε απαλά το χέρι και το πόδι σας πίσω στην αρχική θέση και εναλλάξτε με το άλλο χέρι και πόδι.

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

– Τοποθετήστε τον εαυτό σας και στα τέσσερα σε ένα χαλί. Τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από τους ώμους σας και τοποθετήστε τα γόνατά σας κάτω από τους γοφούς σας.

– Κρατήστε το δεξί σας γόνατο λυγισμένο στους 90 μοίρες και λυγίστε το πόδι καθώς σηκώνετε το γόνατο μέχρι να ισιώσει με το ισχίο.

– Χαμηλώστε το γόνατο χωρίς να αγγίξετε το πάτωμα και επαναλάβετε τον ανελκυστήρα. Μόλις ολοκληρώσετε τις επαναλήψεις στο δεξί πόδι, αλλάξτε τα πόδια.

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

– Τοποθετήστε τον εαυτό σας και στα τέσσερα σε ένα χαλί με τις παλάμες σας επίπεδες και το πλάτος των ώμων. Τοποθετήστε τα γόνατά σας πλάτος ισχίου και λυγίστε τα σε γωνία 90 μοιρών. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε τον πυρήνα σας έτσι ώστε η πλάτη και οι κοιλιακοί να βρίσκονται σε φυσική θέση.

– Διατηρήστε αυτήν τη στάση καθώς σηκώνετε το δεξί σας γόνατο και φέρετέ την όσο το δυνατόν πιο κοντά στο στήθος σας. Τώρα σηκώστε το δεξί μηρό σας προς τα έξω, διατηρώντας τα ισχία ακίνητα.

– Κλωτσήστε το ανυψωμένο πόδι σας ευθεία προς τα πίσω αργά μέχρι να ευθυγραμμιστεί με τον κορμό σας. Αντιστρέψτε την κίνηση για να επιστρέψετε στην αρχική θέση.

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

– Κρατήστε ένα άκρο σχοινιού σε κάθε χέρι έξω στις πλευρές σας με τη μέση του σχοινιού πίσω σας. Κρατήστε τα άκρα του σχοινιού ακόμα και με τα ισχία σας

– Περιστρέψτε τους καρπούς σας για να στρέψετε το σχοινί πάνω από το κεφάλι σας. Καθώς το σχοινί ταλαντεύεται μπροστά και προς εσάς, πηδήξτε πάνω από το σχοινί με τα δύο πόδια. Συνεχίστε να περιστρέφετε τους καρπούς σας για να ταλαντεύετε το σχοινί πίσω σας, αντίθετα προς τα πάνω για να το επαναλάβετε.

ασκησεις γλουτων,ασκησεισ γλουτων με λαστιχο,ασκησεις γλουτων για γρηγορα αποτελεσματα,ασκησεις γλουτων με μπαλα,ασκησεις γλουτων με μπαρα,ασκησεις γλουτων με βαρη,ασκησεισ γλουτων στο σπιτι,ασκησεισ γλουτων πετρουλακη,ασκησεισ γλουτων σπιτι

– Ξαπλώστε προς τα κάτω σε ένα χαλί, με τα χέρια σας εκτεταμένα πάνω από το κεφάλι σας και τα πόδια σας εκτεταμένα πλήρως πίσω σας.

– Σηκώστε το στήθος, τα χέρια και τα πόδια σας από το πάτωμα αψιδώνοντας την πλάτη σας. Μόνο οι κορυφές των τετραγώνων και της κάτω κοιλιάς σας πρέπει να έρχονται σε επαφή με το δάπεδο.

– Κρατήστε για μια μέτρηση 2 ενώ πιέζετε τους κοιλιακούς και τις πλάγιες σας. Επιστρέψτε στην αρχική θέση για να μετρήσετε ένα και μετά επαναλάβετε.

Διαβάστε περισσότερα