12 πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν κάνετε μια δίαιτα πολύ χαμηλών θερμίδων!

Μερικοί άνθρωποι τείνουν να κάνουν πολλά λάθη όταν προσπαθούν να αδυνατίσουν. Ακολουθούν δίαιτες χαμηλών θερμίδων και περνούν ώρες στο γυμναστήριο, καθώς έτσι πιστεύουν ότι χάνουν επιπλέον βάρος γρηγορότερα και επιτυγχάνουν τους στόχους φυσικής κατάστασης.Δυστυχώς, αυτές οι προσεγγίσεις ενδέχεται να έχουν υψηλούς κινδύνους……

Οι άνθρωποι που ακολουθούν τη δίαιτα 500 θερμίδων πρέπει να τρώνε 500 θερμίδες την ημέρα , κάτι που είναι εξαιρετικά ανθυγιεινό. Είναι μόνο το ένα τέταρτο της καθημερινής συνιστώμενης πρόσληψης θερμίδων για ενήλικες.

Αν και ορισμένοι γιατροί συνταγογραφούν δίαιτες χαμηλών θερμίδων για άτομα με παχυσαρκία για τη θεραπεία ορισμένων ασθενειών, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε όλους τους κινδύνους. Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε δώδεκα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν ακολουθήσετε μια δίαιτα με πολύ χαμηλές θερμίδες χωρίς την επίβλεψη του γιατρού.

1. Αυξάνει τον κίνδυνο διατροφικών ελλείψεων, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε αρνητικές συνέπειες στην υγεία.

2. Μετά από μια δίαιτα 500 θερμίδων μπορεί να αυξήσετε τον κίνδυνο εμφάνισης χολόλιθων.

3. Τα λίπη έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, επομένως είναι δύσκολο να γεμίσετε το σώμα σας με λίπη ενώ ακολουθείτε δίαιτες χαμηλών θερμίδων. Η έλλειψη υγιών λιπών μπορεί να οδηγήσει σε ανεπάρκεια λιπαρών οξέων.

4. Είναι επικίνδυνο να ακολουθείτε τη δίαιτα των 500 θερμίδων χωρίς την επίβλεψη του γιατρού.

5. Τα άτομα που ακολουθούν δίαιτα χαμηλών θερμίδων χρησιμοποιούν συχνά αντικαταστάσεις γεύματος. Δυστυχώς, οι αντικαταστάσεις γεύματος δεν μπορούν να βοηθήσουν να γεμίσετε το σώμα σας με όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα.

6. Μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων είναι πιο ακριβή, καθώς μερικές αντικαταστάσεις γεύματος κοστίζουν πολύ.

7. Είναι δύσκολο να είστε σωματικά δραστήριοι, ενώ ακολουθείτε δίαιτες χαμηλών θερμίδων.

8. Η δίαιτα 500 θερμίδων επιβραδύνει το μεταβολισμό και οδηγεί σε απώλεια μυών.

9. Οι αυστηροί περιορισμοί στα τρόφιμα προκαλούν άγχος και αίσθημα στέρησης, καθιστώντας αδύνατη την απόλαυση της ζωής.

10. Οι δίαιτες χαμηλών θερμίδων δεν είναι καλές για άτομα με καρδιακές παθήσεις, θυρεοειδή, διαβήτη και ούτω καθεξής.

11. Η δίαιτα 500 θερμίδων μπορεί να μειώσει την οστική πυκνότητα και να προκαλέσει απώλεια οστού.

12. Μπορεί να αυξήσετε το βάρος σας αφού ολοκληρώσετε μια δίαιτα και επιστρέψετε στην κανονική διατροφή σας.

Διαβάστε περισσότερα