Connect with us

LIFE

12 πανεύκολο τρόποι να απαλλαγείτε από την κοιλίτσα χωρίς ίχνος γυμναστικής-Δεν θέλει κόπο τρόπο θέλει!

Published

on

φουσκωμα,φουσκωμα στην κοιλια πωσ φευγει,φουσκωμα στην κοιλια μετα το φαγητο,φουσκωμα στο ταβανι,φουσκωμα στην κοιλια,φουσκωμα μετα απο λαπαροσκοπηση,φουσκωμα στο στομαχι απο αγχοσ,φουσκωμα στο στομαχι,φουσκωμα χειλιων

Το κοιλιακό φούσκωμα είναι κάτι που προκαλεί πολλούς από εσάς πολλά προβλήματα, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Εάν υπάρχει πάρα πολύ αέριο στο στομάχι σας οδηγεί κατευθείαν στο φούσκωμα. Τι μπορεί να επηρεάσει την ποσότητα αερίου στο στομάχι σας; Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες, η διατροφή και ο τρόπος ζωής είναι…… σίγουρα οι πιο σημαντικοί. Όμως, το υπερβολικό αέριο δεν είναι το χειρότερο από όλα τα συμπτώματα, το φούσκωμα μπορεί επίσης να οδηγήσει σε σοβαρό κοιλιακό άλγος, ρήξη ή θορυβώδες.

Εάν αντιμετωπίζετε αυτά τα συμπτώματα, θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε τρόπους για να διορθώσετε την κατάσταση αυτή τη στιγμή. Ευτυχώς, έχετε τις γνώσεις μας στη διάθεσή σας. Έχουμε πραγματοποιήσει έρευνα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει ένα άτομο για να μειώσει μια φουσκωμένη κοιλιά χωρίς ασκήσεις. Έχουμε βρει 12 αποτελεσματικούς τρόπους που θα μοιραστούμε μαζί σας αυτήν τη στιγμή.

φουσκωμα,φουσκωμα στην κοιλια πωσ φευγει,φουσκωμα στην κοιλια μετα το φαγητο,φουσκωμα στο ταβανι,φουσκωμα στην κοιλια,φουσκωμα μετα απο λαπαροσκοπηση,φουσκωμα στο στομαχι απο αγχοσ,φουσκωμα στο στομαχι,φουσκωμα χειλιων

# 1 Μασάζ διαφράγματος

Ακούγεται πολύ πιο δύσκολο από ό, τι είναι στην πραγματικότητα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τρίψετε κάτω από την περιοχή του διαφράγματος δεξιόστροφα για μερικά λεπτά και, στη συνέχεια, επαναλάβετε αλλά αντίθετα. Σε περίπτωση που υπάρχει πάρα πολύ σάλιο στο στόμα σας και έχει λίγο ξινό – το κάνετε σωστά.

φουσκωμα,φουσκωμα στην κοιλια πωσ φευγει,φουσκωμα στην κοιλια μετα το φαγητο,φουσκωμα στο ταβανι,φουσκωμα στην κοιλια,φουσκωμα μετα απο λαπαροσκοπηση,φουσκωμα στο στομαχι απο αγχοσ,φουσκωμα στο στομαχι,φουσκωμα χειλιων

# 2 Μασάζ πάνω από το κοιλιά

Η διαδικασία είναι η ίδια όπως περιγράφεται παραπάνω. Εάν το κάνετε σωστά, θα απομακρύνει τον πόνο και θα αισθανθείτε καλύτερα.

# 3 Πάνω από το ηβικό μασάζ των οστών

Δεν υπάρχουν αλλαγές στην περιγραφείσα διαδικασία, αλλά αν πετύχετε θα νιώσετε ελαφρύτερα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ θα βοηθήσετε την εντερική σας δραστηριότητα.

# 4 Νερό με λεμόνι

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να ακολουθείτε τη συνήθεια να πίνετε ένα ποτήρι νερό με λεμόνι κάθε πρωί. Η μείωση του αερίου στο έντερο είναι ένα από αυτά.

φουσκωμα,φουσκωμα στην κοιλια πωσ φευγει,φουσκωμα στην κοιλια μετα το φαγητο,φουσκωμα στο ταβανι,φουσκωμα στην κοιλια,φουσκωμα μετα απο λαπαροσκοπηση,φουσκωμα στο στομαχι απο αγχοσ,φουσκωμα στο στομαχι,φουσκωμα χειλιων

# 5 Λιγότερο γάλα

Μπορεί να σας εκπλήσσει, αλλά το γάλα είναι πολύ βαρύ στο στομάχι σας, γι ‘αυτό το να πίνετε μόνοι σας δεν είναι μια πολύ υγιής συνήθεια. Εάν θέλετε να μειώσετε την ποσότητα αερίου στο στομάχι σας – καλύτερα να αποφύγετε.

# 6 Χωρίς νερό ενώ τρώτε

Το πόσιμο ενώ τρώτε επιβραδύνει την πέψη που μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα, γι ‘αυτό είναι καλύτερο να το ξεχάσετε.

# 7 Αλκοόλ

Παρόλο που το αλκοόλ δεν είναι κάτι που πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά, το να πίνετε με άδειο στομάχι δεν είναι καλό. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αργή πέψη και φούσκωμα επίσης.

# 8 Τζίντζερ τσάι

Το τσάι τζίντζερ με τη σειρά του βοηθά στη μείωση του αερίου στο στομάχι σας, έτσι ώστε να είναι ευεργετικό από το φούσκωμα.

φουσκωμα,φουσκωμα στην κοιλια πωσ φευγει,φουσκωμα στην κοιλια μετα το φαγητο,φουσκωμα στο ταβανι,φουσκωμα στην κοιλια,φουσκωμα μετα απο λαπαροσκοπηση,φουσκωμα στο στομαχι απο αγχοσ,φουσκωμα στο στομαχι,φουσκωμα χειλιων

# 9 Άχρηστο φαγητό

Το πρόχειρο φαγητό είναι επίσης βαρύ και χρειάζεται χρόνος για να το αφομοιώσει το στομάχι σας, έτσι η ποσότητα αερίου αυξάνεται και το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε εσάς.

# 10 Πίνοντας «αέρα»

Όσο περισσότερος αέρας καταπιείτε ενώ τρώτε, πίνετε ή καπνίζετε οδηγείτε σε φούσκωμα, τόσο απλό.

# 11 Ίνες

Οι ίνες είναι γενικά καλές αλλά πολλές από αυτές οδηγούν σε υπερβολικό σχηματισμό αερίου, θυμηθείτε ότι

# 12 Κατάθλιψη

Δεν αφορά μόνο τη φυσική μας κατάσταση, αλλά και η ψυχική κατάσταση. Εάν είστε κατάθλιψη ή είστε πολύ κουρασμένοι μπορεί να οδηγήσει σε αργή πέψη και αυτό οδηγεί κατευθείαν στο φούσκωμα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας!

Trending