11+1 τροφές που θα πρέπει να τρως μετά τη γυμναστική για να αυξήσεις την απώλεια βάρους-Μην το χάσεις!

11+1 τροφές που θα πρέπει να τρως μετά τη γυμναστική για να αυξήσεις την απώλεια βάρους-Μην το χάσεις!

Πόσες φορές σας έχει πει ότι η άσκηση δεν είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να μειώσετε κάποιο βάρος; Λοιπόν, πιθανώς πολύ, αλλά ακόμη και όταν νομίζετε ότι έχετε διορθώσει τη διατροφή σας, υπάρχει πάντα κάτι άλλο. Λοιπόν, τίποτα δεν είναι εύκολο σε αυτήν τη ζωή. Απλά πρέπει να το συνηθίσεις και να συνεχίσεις……

Σήμερα πρόκειται να μιλήσουμε για το τι πρέπει να φάτε μετά την ολοκλήρωση της προπόνησής σας, γιατί – μαντέψτε τι – υπάρχουν ειδικές σωματικές ανάγκες που πρέπει να ικανοποιήσετε μετά από κάθε ρουτίνα προπόνησης. Υπάρχουν τουλάχιστον 12 τρόφιμα που θα είναι περισσότερο από χρήσιμα για να πιάσετε ένα δάγκωμα μετά την ολοκλήρωση της άσκησης. Θέλετε να μάθετε τι είναι; Ας ρίξουμε μια ματιά, έτσι;

Πίστωση: Pixabay

# 1. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να έχετε ένα ωραίο σνακ μήλου και φυστικοβούτυρου μετά από μια σκληρή προπόνηση, δεν συμφωνείτε;

# 2. Μερικά ξηρά καρύδια ή granola θα σας βοηθήσουν να επαναφέρετε την ενέργεια που χρειάζεστε για να φτάσετε στο σπίτι με ασφάλεια.

# 3. Το ελληνικό γιαούρτι με φρούτα δεν είναι μόνο νόστιμο αλλά και πολύ θρεπτικό. Είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το σώμα σας.

Πίστωση: Pixabay

# 4. Εάν δεν σας αρέσει κάτι γλυκό αμέσως μετά από μια προπόνηση, πώς θα αισθανόσασταν για την ομελέτα λαχανικών; Είναι ακόμα ένα αρκετά αποτελεσματικό σνακ μετά την άσκηση.

# 5. Τι είναι πιο εύκολο από το να προετοιμάζετε λίγο τυρί με κράκερ. Φυσικά, είστε κουρασμένοι μετά την προπόνηση και αυτό μας κάνει να επιλέγουμε εύχρηστα σνακ και δεν είναι τίποτα να ντρέπεται.

# 6. Ένα άλλο υγιές μείγμα που θα απολαύσετε μετά την άσκηση είναι μερικά φρέσκα λαχανικά με πίτα και χούμους. Ακούγεται νόστιμο, δεν νομίζετε;

Πίστωση: Pixabay

# 7. Εάν είστε ο τεμπέλης ή κουρασμένος τύπος ατόμου, η πρωτεϊνική ανακίνηση θα είναι η τέλεια και θρεπτική λύση.

# 8. Εάν είστε λίγο γλυκόδοντο, υπάρχει και κάτι για σας. Τι θα λέγατε για το ωραίο νόστιμο φυστικοβούτυρο και την μπανάνα στο τοστ; Παρέχετε ακόμα;

# 9. Όλοι γνωρίζουν πόσο νόστιμο και θρεπτικό είναι το αβοκάντο, γι ‘αυτό το να το έχετε με τοστ και λίγο τυρί κρέμας είναι ακριβώς αυτό που αξίζετε μετά από όλη τη σκληρή δουλειά σας.

Πίστωση: Pixabay

# 10. Το τυρί cottage και τα φρούτα είναι για όσους είναι έτοιμοι να προχωρήσουν πλήρως σε ό, τι αφορά την απώλεια βάρους.

# 11. Τα δημητριακά είναι επίσης μια καλή επιλογή.

# 12. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό – οι μπάρες ενέργειας είναι ο σωτήρας σας όταν όλα τα άλλα αποτυγχάνουν.

Διαβάστε περισσότερα