10 υγιεινές συνταγές σνακ για να περάσετε μια ξεχωριστή βραδιά με τη συντροφιά σας!

σνακ,σνακ για μπυρα,σνακ χωρισ υδατανθρακεσ,σνακ για το σχολειο,σνακ για παιδια,σνακ για διαιτα,σνακ για παραλια,σνακ για παρτυ

Οι διατροφολόγοι ισχυρίζονται πάντα ότι πρέπει να αποφεύγετε το φαγητό κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς όχι μόνο θα οδηγήσει σε επιπλέον αύξηση βάρους, αλλά και θα επηρεάσει αρνητικά το πεπτικό σας σύστημα. Τι γίνεται όμως αν εργάζεστε τη νύχτα; Σε αυτήν την περίπτωση, το πρόγραμμα και το μενού φαγητού θα πρέπει να αναθεωρηθούν…..

Εδώ είναι η λίστα με τις καλύτερες νόστιμες και υγιεινές συνταγές σνακ για την επόμενη νυχτερινή σας ταινία.

1. Βουτήξτε πιατέλα

Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα σνακ που συνήθως παίρνω για τη νυχτερινή βάρδια, είναι πολύ εύκολο να το κάνω και χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να το προετοιμάσω. Πάρτε λαχανικά όπως σέλινο, καρότα, ωμό κουνουπίδι, μίνι Λιβανέζικα αγγούρια και πιπεριές. Πλύνετε τα και κόψτε τα λαχανικά σε μπαστούνια. Στη συνέχεια, ετοιμάστε ένα πιάτο με φρούτα, μπορεί να περιλαμβάνει σταφύλια, μούρα, μήλο ή αχλάδια. Κόψτε τα αν χρειαστεί. Μπορείτε να προσθέσετε χυμό τυρί ή τυρί cottage στο μείγμα σας. Και το τελευταίο πράγμα που χρειάζεστε είναι το χούμους, θα κάνει το σνακ πιο θρεπτικό και νόστιμο.

2. Πουτίγκα Chia

Οι σπόροι Chia είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να παραμείνετε υγιείς ενώ εργάζεστε νυχτερινές βάρδιες. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, ωμέγα-3 λίπη, πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα. Επιπλέον, οι σπόροι chia υποστηρίζουν την καρδιά και το πεπτικό σύστημα, βελτιώνουν την υγεία του δέρματος και έχουν αντιγηραντική δράση.

Παρασκευή:

Θα χρειαστείτε 3 κουταλιές της σούπας chia, ρίξτε τους με 2 φλιτζάνια γάλα χωρίς ζάχαρη (καρύδα, αμύγδαλο ή κάσιους). Βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχει ζάχαρη. Προσθέστε το κάλυμμα: βατόμουρα, φράουλες ή βατόμουρα. Μπορείτε να γλυκάνετε το μείγμα με βανίλια, σιρόπι σφενδάμου, τσίμπημα κάρδαμο, ψιλοκομμένες σταφίδες, μέλι ή κακάο σε σκόνη. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά σε ένα μπολ.

3. Granola

Η Granola θα είναι μια τέλεια εταιρεία για τη νυχτερινή σας βάρδια. Πασπαλίστε το με μούρα και γιαούρτι χωρίς λιπαρά, θα αποτρέψει το αίσθημα κόπωσης.

4. Γκουρμέ βραστά αυγά

Τα αυγά έχουν πολλά οφέλη για την υγεία, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, πρωτεΐνες και λίπη. Αυτό είναι ένα καταπληκτικό φαγητό που περιέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και θα δώσει αίσθημα κορεσμού για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ακολουθεί μια ενδιαφέρουσα συνταγή για αυγά με μπέικον για τη νυχτερινή βάρδια: Βράστε και ξεφλουδίστε μερικά αυγά. Στη συνέχεια, τηγανίστε μια χούφτα μπέικον. Ανακατέψτε τα μαζί με λίγο αβοκάντο.

5. Φρυγανιέρα

Αυτή η συνταγή μπορεί να τροποποιηθεί εκατομμύριο φορές. Κάντε ένα τοστ από ένα κομμάτι ολικής αλέσεως, χωρίς γλουτένη ή καφέ ψωμί και προσθέστε το κάλυμμα στην επιλογή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες επιλογές:

• Μπανάνα σε φέτες με / χωρίς κανέλα και μέλι

• Μπανάνα σε φέτες πάνω από τυρί ρικότα, με σταφίδες και πεκάν

• Αβοκάντο με, πέστροφα ή σολομό, κόκκινο κρεμμύδι και κάπαρη.

• Τυρί cottage και αγγούρι

Τα πιθανά καλύμματα δεν περιορίζονται στα αναφερόμενα. Γίνετε δημιουργικοί και αποκτήστε την προσωπική σας συνταγή για τοστ.

6. Μείγμα αποξηραμένων φρούτων και ξηρών καρπών

Αυτή η συνταγή θα είναι μια πολύ νόστιμη και υγιεινή επιλογή για να ικανοποιήσετε την πείνα σας κατά τη διάρκεια της νυχτερινής βάρδιας. Επιπλέον, οι ξηροί καρποί και οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες και κάλιο που είναι απαραίτητα για τη γενική υγεία μας.

Πάρτε μια ποικιλία από ξηρούς καρπούς (ακατέργαστα, μη ψημένα κάσιους και αμύγδαλα), αποξηραμένα φρούτα (σταφίδες, κεράσια, βακκίνια, βερίκοκα), ακατέργαστους σπόρους κολοκύθας και μαύρη σοκολάτα. Προσθέστε γιαούρτι χωρίς λίπος στο μείγμα.

7. Φρυγανισμένο σάντουιτς ή «τοστ»

Μπορείτε να κάνετε ζεστά τοστ με διαφορετικά γεμίσματα κάθε φορά, ώστε να μην αρρωστήσετε σίγουρα από αυτό το σνακ. Εδώ είναι η λίστα με τις καλύτερες επιλογές για να γεμίσετε τοστ σας:

• Κρέατα: Κοτόπουλο, ζαμπόν, ψητό βόειο κρέας, τόνος ή γαλοπούλα.

• Ντομάτα: κόψτε τις ντομάτες σε μικρά κομμάτια και προσθέστε είδη στο γούστο σας.

• Πράσινα: σπανάκι ή ρόκα, αβοκάντο.

• Τυρί: τυρί cottage ή ricotta

• Καρυκεύματα: μουστάρδα με σπόρους, σάλτσα των βακκίνιων (με γαλοπούλα), γλυκιά σάλτσα, πιπέρι ή πέστο

8. Τόνος και κροτίδες

Ο τόνος έχει εξαιρετική γεύση και είναι υπέροχος για την προετοιμασία σνακ. Είναι απίστευτα πλούσιο σε ωμέγα-3 και ωμέγα-6 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Ο τόνος θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη νεολαία και την ομορφιά. Απλά μην ξεχάσετε τα νομισματοκοπεία όταν επιστρέψετε στη δουλειά! Αν θέλετε να αποφύγετε τα κράκερ, μπορείτε να φτιάξετε μια σαλάτα με ανάμικτο μαρούλι, καρότο, κόκκινο κρεμμύδι και πιπεριές.

9. Σέλινο και φυστικοβούτυρο

Αυτός είναι ένας ισχυρός συνδυασμός που έχει πολλά οφέλη για την υγεία, αλλά να γνωρίζετε, το φυστικοβούτυρο έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και λίπος, οπότε φροντίστε να μην το υπερφαγάτε.

10. Σκοτεινή σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι μια από τις καλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών και ανόργανων συστατικών. Επιπλέον, η μελέτη δείχνει ότι η μαύρη σοκολάτα βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και μειώνει τη φλεγμονή.

Διαβάστε περισσότερα