10 στάσεις στο SEΧ που θα σας γυμνάσουν στο…κρεβάτι-Το έχεις δοκιμάσει;

Για να αυξήσετε τη δύναμή σας, δεν είναι απαραίτητο να σηκώνετε βάρη. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αλλά το seχ μπορεί να σας αντικαταστήσει μια προπόνηση ολόκληρου του σώματος.Μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε το σώμα σας, να χτίσετε τους μυς και να ενισχύσετε τη δύναμη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να είστε δημιουργικοί με θέσεις seχ……

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε δέκα στάσεις για προπόνηση στο κρεβάτι. Είμαστε βέβαιοι ότι ο σύντροφός σας θα χαρεί πολύ να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους της φυσικής σας κατάστασης.

1. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τα τετρακέφαλά σας.

Ξεκινήστε στη θέση του cowgirΙ και μετά μετατρέψτε το στη θέση του βατράχου. Τοποθετήστε τα πόδια σας στο κρεβάτι και μετακινήστε.

2. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε τους μυς των βραχιόνων σας.

Δοκιμάστε μια θέση σε στυλ σκυλάκι για να αναγκάσετε τους μυς του άνω σώματος να λειτουργούν.

3. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να ξυπνήσετε τους γλοuτούς σας.

Βάλτε τον εαυτό σας σε μια θέση lunge, ενώ ο σύντροφός σας πρέπει να καθίσει σε έναν καναπέ. Τοποθετήστε το αριστερό σας πόδι στον καναπέ και το δεξί σας πόδι στο πάτωμα.

4. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε χαμηλότερο λίπος στην κοιλιά.

Για να κάψετε το κοιλιακό λίπος, πρέπει να δοκιμάσετε μια στάσn λωτού. Στοχεύει τους μυς του πυρήνα και των κοιλιακών σας.

5. Αυτή η στάσn μπορεί να σας βοηθήσει να χαράξετε τον τρικέφαλο σας.

Αυτή η στάση είναι παρόμοια με τη θέση του λωτού, αλλά πρέπει να τοποθετήσετε τις παλάμες σας στο κρεβάτι.

6. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τους κοιλιακούς σας επίπεδους.

Για να λιώσετε την κορυφή του muffin, ξαπλώστε στην πλάτη σας και βάλτε τις πλάτες των μnρών σας στο στnθος του συντρόφου σας. Στη συνέχεια, σηκώστε το πάνω μέρος του σώματός σας σε μια κρίσιμη στιγμή κατά τη διάρκεια του seχ.

7. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να ορίσετε τις επιλογές σας.

Μπείτε σε στάσn σε στυλ σκυλάκι. Βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζετε τον εαυτό σας μόνο με τα χέρια σας και όχι με τα γόνατα.

8. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε τα πόδια και τους γλουτούς σας.

Το seχ όρθιο μπορεί να σας βοηθήσει να σηκώσετε τους γλουτούς σας και να τονίσετε τα πόδια σας. Είναι επίσης ευεργετικό για τους μυς των βραχιόνων του συντρόφου σας.

9. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε όλους τους μεγάλους μυς του σώματος.

Η στάση Bridge είναι μια άλλη θέση seχ, η οποία μπορεί να τονώσει το σώμα σας και να ενισχύσει τα χέρια σας. Αυτή η στάσn θα είναι γνωστή σε άτομα που κάνουν γιόγκα.

Διαβάστε περισσότερα