Connect with us

LIFE

10 ”στάσεις” να δοκιμάσεις με το σύντροφό σου-Ανανέωσε την σχέση σου και παράλληλα γυμνάσου…

Published

on

γυμναστικη,ασκησεις γυμναστικης,κρεβατι και ασκησεις

Για να αυξήσετε τη δύναμή σας, δεν είναι απαραίτητο να σηκώνετε βάρη. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αλλά το σεχ μπορεί να σας αντικαταστήσει μια προπόνηση ολόκληρου του σώματος. Μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε το σώμα σας, να χτίσετε τους μυς και να ενισχύσετε τη δύναμη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να είστε δημιουργικοί με διαφορετικές θέσεις σεχ…..

 Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε δέκα θέσεις σεχ για προπόνηση στο γυμναστηρίου στο κρεβάτι.

Αυτή η προπόνηση στο κρεβάτι δημιουργήθηκε από έναν θεραπευτή, τη Madeline Castellanos και έναν πιστοποιημένο προσωπικό γυμναστή, Vanessa Castro. Είμαστε σίγουροι ότι ο σύντροφός σας θα χαρεί πολύ να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους της φυσικής σας κατάστασης

γυμναστικη,ασκησεις γυμναστικης,κρεβατι και ασκησεις

# 1. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τα τετρακέφαλά σας.

Ξεκινήστε στη θέση του cowgirl και μετά μετατρέψτε το στη θέση του βατράχου. Τοποθετήστε τα πόδια σας στο κρεβάτι και μετακινηθείτε.

# 2. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε τους μυς των βραχιόνων σας.

Δοκιμάστε μια θέση σε στυλ σκυλάκι για να αναγκάσετε τους μυς του άνω σώματος να λειτουργούν.

γυμναστικη,ασκησεις γυμναστικης,κρεβατι και ασκησεις

# 3. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να ξυπνήσετε τους γλουτούς και τα μπλουζάκια σας.

Βάλτε τον εαυτό σας σε μια θέση lunge, ενώ ο σύντροφός σας πρέπει να καθίσει σε έναν καναπέ. Τοποθετήστε το αριστερό σας πόδι στον καναπέ και το δεξί σας πόδι στο πάτωμα.

# 4. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε χαμηλότερο λίπος στην κοιλιά.

Για να κάψετε το κοιλιακό λίπος, πρέπει να δοκιμάσετε μια στάση λωτού. Στοχεύει τους μυς του πυρήνα και των κοιλιακών σας.

γυμναστικη,ασκησεις γυμναστικης,κρεβατι και ασκησεις

# 5. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να χαράξετε το τρικέφαλο σας.

Αυτή η στάση είναι παρόμοια με τη θέση του λωτού, αλλά πρέπει να τοποθετήσετε τις παλάμες σας στο κρεβάτι.

# 6. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τους καμπτήρες ισχίου.

Εάν σας αρέσει να παίζετε καταλήψεις στο γυμναστήριο, μπορείτε να δοκιμάσετε τη στάση σεχ στο κρεβάτι.

γυμναστικη,ασκησεις γυμναστικης,κρεβατι και ασκησεις

# 7. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τους κοιλιακούς σας επίπεδος.

Για να λιώσετε την κορυφή του muffin σας, ξαπλώστε στην πλάτη σας και βάλτε τις πλάτες των μηρών σας στο στήθος του συντρόφου σας. Στη συνέχεια, σηκώστε το πάνω μέρος του σώματός σας σε μια κρίση κατά τη διάρκεια του σεχ.

# 8. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να ορίσετε τις επιλογές σας.

Μπείτε σε στάση σκυλάκι. Βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζετε τον εαυτό σας μόνο με τα χέρια σας και όχι με τα γόνατα.

γυμναστικη,ασκησεις γυμναστικης,κρεβατι και ασκησεις

# 9. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε τα πόδια και τους γλουτούς σας.

Το σεξ όρθιο μπορεί να σας βοηθήσει να σηκώσετε τους γλουτούς σας και να τονίσετε τα πόδια σας. Είναι επίσης ευεργετικό για τους μυς των βραχιόνων του συντρόφου σας

# 10. Αυτή η στάση μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε όλους τους μεγάλους μύες του σώματος.

Η στάση Bridge είναι μια άλλη θέση σεχ, η οποία μπορεί να τονώσει το σώμα σας και να ενισχύσει τα χέρια σας. Αυτή η στάση θα είναι γνωστή σε άτομα που κάνουν γιόγκα.

Trending