Connect with us

LIFE

10 φαγητά που πρέπει να αποφύγεις για να έχει επίπεδη κοιλιά!

Published

on

κοιλιά, κοιλιακό λίπος, λίπος στην κοιλιά, τοπικό πάχος

Υποφέρετε από φούσκωμα; Αυτά είναι τα τρόφιμα που μπορούν να προκαλέσουν αυτή τη δυσάρεστη αίσθηση. Το φούσκωμα είναι κάτι που όλοι υποφέρουμε. Μετά από ένα πλούσιο γεύμα , μπορεί να αισθάνεται ότι το στομάχι σας έχει διπλασιαστεί σε μέγεθος και ότι είστε γεμάτοι αέρα. Αυτό δεν είναι πολύ κολακευτικό όταν πρόκειται για τη φιγούρα σας και δυσάρεστο αν συμβαίνει σε καθημερινή βάση.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ορισμένα τρόφιμα (ακόμη και υγιή) μπορούν να προκαλέσουν φούσκωμα . Αυτά τα τρόφιμα ζυμώνουν στον πεπτικό σωλήνα και είναι υπεύθυνα για αυτό το άβολο συναίσθημα. Εάν θέλετε να διατηρήσετε το στομάχι σας επίπεδο και να έχετε καλύτερη πέψη, εδώ είναι τα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε.

κοιλιά, κοιλιακό λίπος, λίπος στην κοιλιά, τοπικό πάχος

Λάχανο
Ρεβύθια
άσπρο ψωμί
Βιομηχανικά παρασκευασμένα τρόφιμα
Φακές
Φασόλια
Deli κρέατα
Ωμά λαχανικά
Μπανάνες
Γαλακτοκομικά προϊόντα
Αντιδιαστολικές λύσεις
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για τη διευκόλυνση της πέψης και τον περιορισμό των επιδράσεων «ζύμωσης» αυτών των τροφίμων.

Για όσπρια όπως ρεβίθια, φακές και φασόλια, τα εμποτίστε όλη τη νύχτα σε νερό πριν τα μαγειρέψετε σε γλυκό νερό. Στη συνέχεια θα είναι πιο εύπεπτα.

Για ωμά λαχανικά , ξεπλύνετε και αφιερώστε λίγο χρόνο για να τα μασάτε καλά. Καταναλωμένα ωμά, φυσικά θα διογκωθούν στο στομάχι.

Τρόφιμα που περιέχουν μαγιά, όπως το ψωμί, διογκώνονται εύκολα στο στομάχι . Η πέψη είναι δύσκολη με αυτόν τον τύπο τροφής, επομένως είναι καλύτερο να επιλέξετε ψωμί ολικής αλέσεως .

Φρούτα όπως οι μπανάνες είναι πιο εύπεπτα όταν τρώγονται ώριμα .

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που παράγονται από αγελαδινό γάλα μπορεί να είναι δύσκολο να αφομοιωθούν. Εάν πιστεύετε ότι είστε ευαίσθητοι στη λακτόζη, επιλέξτε αντ ‘αυτού το φυτικό γάλα .

Τέλος, τα υπερβολικά αλμυρά και βιομηχανικά παρασκευασμένα τρόφιμα προκαλούν κατακράτηση νερού : αυτό ισχύει για τα αλλαντικά και τα έτοιμα γεύματα. Συχνά είναι πολύ πλούσια, θερμιδικά, αλμυρά και γλυκά: ο ιδανικός συνδυασμός για μακρά και δύσκολη πέψη. Αντ ‘αυτού, προτιμήστε σπιτικά προϊόντα που είναι όσο το δυνατόν πιο φυσικά .

Trending