10 έξυπνοι τρόποι για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προπόνηση στο σπίτι!

προπονηση,προπονηση τερματοφυλακων,προπονηση ποδοσφαιρου κ8,προπονηση για αυξηση τησ μυικησ δυναμησ,προπονηση αγγλικα,προπονηση ποδοσφαιρου,προπονηση με βαρη,προπονηση ποδοσφαιρου κ12

Η απώλεια βάρους μπορεί να φαίνεται σαν ένα όνειρο για πολλούς από εσάς. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που το διαβάζουν μπορεί να είναι ήδη στα πρόθυρα να χάσουν κάθε ελπίδα να χάσουν βάρος. Είναι αλήθεια ότι η απώλεια βάρους δεν είναι μια απλή διαδικασία και γι ‘αυτό απαιτεί πολύπλοκη προσέγγιση……

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι εάν ασκούνται τακτικά – θα καταλήξουν να φαίνονται σε λίγες εβδομάδες. Ωστόσο, η διαδικασία σπάνια λειτουργεί με τέτοιο τρόπο.

Υπάρχουν πολλές περισσότερες λεπτομέρειες για την επιτυχή απώλεια βάρους από ένα σύνολο ασκήσεων, και αυτό ακριβώς πρόκειται να συζητήσουμε σήμερα, ώστε την επόμενη φορά που θα θέσετε τον στόχο σας – θα το πετύχετε!

# 1. Ο στόχος

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι για εσάς χρειάζεστε τη ρουτίνα άσκησης. Σε περίπτωση που θέλετε να χάσετε βάρος – θα πρέπει καλύτερα να κολλήσετε σε κάποιο καρδιο ενώ θέλετε να αποκτήσετε άπαχο μυ – τότε οι ασκήσεις δύναμης είναι οι καλύτεροι φίλοι σας. Καθορίστε τον στόχο και επιλέξτε την προσέγγιση, τότε θα πετύχετε.

# 2. Το σχέδιο

Δεν είναι μόνο σημαντικό να βρείτε κατάλληλες ασκήσεις για την προπόνησή σας, αλλά είναι σημαντικό να έχετε το σχέδιο , την ακολουθία με άλλα λόγια. Δεν χρειάζεται να περιπλανηθείτε στο γυμναστήριο να σκεφτείτε τι να κάνετε στη συνέχεια – πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι να κάνετε στη συνέχεια μόνο τότε θα αποκομίσετε τον καρπό του αποτελέσματος.

# 3. Παρακολούθηση

Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε την επιτυχία σας συνολικά με τις προπονήσεις σας. Εάν πιστεύετε ότι το αποτέλεσμα δεν είναι αρκετά καλό, τότε αλλάζετε τη συχνότητα της προπόνησης ή την ένταση.

# 4. Ασκήσεις απομόνωσης

Εάν δεν είστε επαγγελματίας μοντέλο φυσικής κατάστασης ή εκπαιδευτής, τότε οι ασκήσεις απομόνωσης δεν είναι κάτι στο οποίο θα πρέπει να εστιάζετε την προσοχή σας. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τον χρόνο προπόνησής σας με τις ασκήσεις που έχουν επίδραση σε πολλές μυϊκές ομάδες αντί για μία, τότε θα έχετε ένα καλύτερο και γρηγορότερο αποτέλεσμα.

# 5. Η εστίαση

Δεν πρέπει να κάνετε τις ασκήσεις σας χωρίς κόπο. Σίγουρα, το γυμναστήριο είναι το μέρος για να χαλαρώσετε, αλλά πρέπει να γνωρίζετε το σώμα σας όταν το επεξεργάζεστε. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιοι μύες εργάζεστε και πρέπει να εστιάσετε και σε αυτούς. Με αυτόν τον τρόπο, θα αυξήσετε το αποτέλεσμα των προπονήσεών σας.

# 6. Βάρη

Πολλές γυναίκες φοβούνται κάπως να δουλέψουν με βάρη ενώ δεν θα έπρεπε. Δεν υπάρχει ακόμα περίπτωση όταν μια σωστή προπόνηση με βάρος έχει κάνει κάποιον κακό στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ακριβώς το αντίθετο. Μην ξεκινήσετε με βαριά ανύψωση, απλά εισάγετε σταδιακά κάποια βάρη στη ρουτίνα σας και οι μύες σας θα σας ευχαριστήσουν.

# 7. Μείωση βάρους

Όταν αρχίσετε τελικά να εργάζεστε με βάρη, θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο βάρος και μια συγκεκριμένη ποσότητα επαναλήψεων που μπορείτε να κάνετε κατά τη διάρκεια ενός σετ. Όταν φαίνεται ότι δεν μπορείτε να συνεχίσετε με ένα βάρος – είναι καιρός να το μειώσετε μέσα σε ένα σετ με τέτοιο τρόπο ώστε να αυξήσετε τον αριθμό των επαναλήψεων χωρίς να προκαλέσετε βλάβη στο σώμα σας.

# 8. Η αλλαγή

Ανεξάρτητα από το πώς σας αρέσει η ρουτίνα που αντιμετωπίζετε, υπάρχει πάντα μια στιγμή που πρέπει να την αλλάξετε. Δεν είναι ότι βαριέσαι, αλλά σε πολλές περιπτώσεις παίζουν τεράστιο ρόλο, αλλά ότι οι μύες σου έχουν ήδη προσαρμοστεί στη ρουτίνα, και δεν υπάρχει σχεδόν κανένα αποτέλεσμα από αυτό. Εάν αλλάζετε τις ρουτίνες κάθε δύο μήνες, θα παρατηρήσετε μια δραματική βελτίωση στις προοπτικές σας που είναι σίγουρα.

# 9. Το υπόλοιπο

Ανεξάρτητα από το πόσο άσχημα θέλετε να επιστρέψετε στη φόρμα, είναι απαραίτητο να χαλαρώσετε στο σώμα σας, διαφορετικά θα είναι πολύ κουρασμένο και αγχωμένο για να πάει ένα με θετικό αποτέλεσμα. Κάντε την κάθε τέταρτη ημέρα μια ημέρα ανάπαυσης ή οποιαδήποτε άλλη μέρα που σας ταιριάζει, αλλά φροντίστε να αφήσετε το σώμα σας να ξεκουραστεί και να αποκατασταθεί.

# 10. Η δίαιτα

Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, πολύ συχνά φαίνεται ότι κάνετε όλα τα παραπάνω αλλά δεν συμβαίνει τίποτα – ο πυρήνας του προβλήματος είναι τότε η διατροφή σας. Εάν δεν το επιδιορθώσετε σύντομα, σαφώς δεν θα ακολουθήσετε όλους τους προαναφερόμενους κανόνες, καθώς το αποτέλεσμα θα αφήσει πολλά να είναι επιθυμητά, ό, τι κι αν κάνετε. Το υγιές και σωστό σώμα δεν είναι μόνο σκληρή σωματική εργασία – αλλά και υγιής τρόπος διατροφής. Μόλις συνδυάσετε τα δύο, θα πετύχετε με οτιδήποτε!

 

 

Διαβάστε περισσότερα