Connect with us

LIFE

10 ασκήσεις για αποτελεσματική προπόνηση στο σπίτι-Φτιάξε την εμφάνισή σου και ανέβασε την διάθεσή σου!

Published

on

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Η άσκηση παίζει τεράστιο ρόλο κατά την απώλεια βάρους . Το αποτέλεσμα εξαρτάται από τη σωστή διατροφή και το κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Αρχικά, θα πρέπει να σκεφτείτε τη διατροφή σας, πώς, πότε και σε ποιες ποσότητες τρώτε αυτό ή αυτό το φαγητό. Πρέπει να εξαλείψετε εντελώς το αλεύρι, τα λιπαρά και τα γλυκά τρόφιμα από τη διατροφή σας…..

Τότε πρέπει να επιλέξετε τις καλύτερες ασκήσεις. που πρέπει να γίνεται σε τακτική βάση για να επιτευχθεί ένα καλό αποτέλεσμα. Για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, δεν χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο, γιατί μπορείτε να κάνετε τα πάντα στο σπίτι. Απλά πρέπει να επιλέξετε άνετα αθλητικά ρούχα και ένα ειδικό χαλί. Επίσης, θα πρέπει να έχετε μικρούς αλτήρες. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μαθημάτων και θα επιταχύνει τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Θέλετε να έχετε ένα επίπεδο και ελαστικό στομάχι; Αυτή είναι μια υπέροχη και αξιέπαινη επιθυμία! Ωστόσο, να είστε προσεκτικοί κατά την επίτευξη του στόχου σας. Για να μην βλάψετε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της προπόνησης , σας προσφέρουμε να δοκιμάσετε αυτήν την υπέροχη προπόνηση που δημιουργήθηκε από έναν προσωπικό γυμναστή

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Ο στόχος σας είναι να μετακινηθείτε από μια θέση ψηλής σανίδας σε θέση σανίδας αντιβράχιου.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Πάρτε μια θέση σανίδας και στη συνέχεια σηκώστε τους γοφούς σας όσο πιο ψηλά μπορείτε.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Σηκώστε τα πόδια σας λίγο και αρχίστε να τα κινούνται πάνω-κάτω.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Τεντώστε τον αριστερό σας αγκώνα στο δεξί γόνατο και το αριστερό σας πόδι, ισιώνοντάς το, – προς τα εμπρός προς τη διαγώνια. Μην κατεβάζετε τον πυρήνα, επαναλάβετε τις κρίσεις προς την άλλη κατεύθυνση.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Στη συνέχεια λυγίστε τα γόνατά σας και σηκώστε τον πυρήνα σας. Πάρτε ένα βάρος 5 κιλών στα χέρια σας και αρχίστε να περιστρέφετε τον πυρήνα σας προς τα πλάγια.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Στη συνέχεια λυγίστε τα γόνατά σας. Σηκώστε το κεφάλι, τους ώμους και την άνω πλάτη σας από το πάτωμα.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Πάρτε μια θέση σανίδας και τοποθετήστε τα πόδια σας στην ελβετική μπάλα. Στη συνέχεια λυγίστε τα γόνατά σας.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Ξαπλώστε στο πάτωμα με το πρόσωπό σας προς τα κάτω. Στη συνέχεια σηκώστε το πάνω μέρος του σώματός σας.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Ξαπλώστε στο πάτωμα και τεντώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι κρατώντας την ελβετική μπάλα. Στη συνέχεια, σηκώστε το πάνω μέρος του σώματος και τα πόδια σας και αγγίξτε τα πόδια με τη μπάλα.

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,ασκησεις συσφιξης,ασκησεισ συσφιξησ στην θαλασσα,ασκησεις συσφιξης κολπου,ασκησεις συσφιξης προσωπου,ασκησεισ συσφιξησ λαιμου,ασκησεισ συσφιξησ κοιλιασ,ασκησεισ συσφιξησ στηθουσ,ασκησεισ συσφιξησ γλουτων,ασκησεισ συσφιξησ ποδιων

Trending