10 απλοί κανόνες απώλειας βάρους της ΑΠΟΛΥΤΗΣ δίαιτας των 1500 θερμίδων!

δίαιτα,δίαιτα των μονάδων,δίαιτα cambridge,δίαιτα 3 φασεων,δίαιτα ντουκαν,δίαιτα κετο,δίαιτα για απώλεια λίπουσ,δίαιτα εξπρεσ,δίαιτα dash

Η ινδική διατροφή καθαρίζει το σώμα από τοξίνες, απομακρύνει το λίπος στο στομάχι και δίνει πολλή ενέργεια. Ο κύριος κανόνας δεν είναι αλκοόλ. Εάν είστε έτοιμοι για τέτοιες θυσίες, απλώς δοκιμάστε το. Αυτό το πρόγραμμα διατροφής περιλαμβάνει την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και αμύλου….

Για να προετοιμαστείτε για μια χορτοφαγική διατροφή, πρέπει να αποφύγετε να πίνετε αλκοόλ για αρκετές ημέρες. Ειδικά κατά τη διάρκεια της διατροφής και πριν από αυτήν. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική συμβουλή που πρέπει να ακολουθήσετε. Το αλκοόλ αυξάνει το ουρικό οξύ στο σώμα, το οποίο οδηγεί σε κατακράτηση νερού. Αυτό εμποδίζει τη διαδικασία φυσικής αποτοξίνωσης.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό να πίνετε έως και 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Δεδομένου ότι δεν θα καταναλώνετε την ίδια ποσότητα υδατανθράκων που καταναλώνετε συνήθως, το νερό θα είναι η κύρια πηγή ενέργειας για όλη τη μέρα. Φυσικά, αυτό θα αυξήσει επίσης το μεταβολισμό σας και θα σας σώσει από τα υπερβολικά κιλά του σώματος. Τώρα, ας δούμε 10 απλούς κανόνες απώλειας βάρους και ένα γράφημα Ινδικής Διατροφής 1500 θερμίδων:

# 1. Τρώτε περισσότερα λαχανικά και φρούτα

Είναι πλούσιοι σε καλούς υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα, υγιή λίπη και πρωτεΐνες.

# 2. Περιορίστε την πρόσληψη διεγερτικών. Πρέπει να αποφύγετε το αλκοόλ, την καφεΐνη και τη ζάχαρη.

# 3. Μην παραλείψετε το πρωινό

Αυτό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

# 4. Πιείτε πολύ νερό

Πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα.

# 5. Έχετε μικρές παύσεις μεταξύ των γευμάτων

Είναι καλύτερα να τρώτε σε μικρές μερίδες, αλλά 5-6 φορές την ημέρα.

# 6. Μη λιμοκτονήσεις

Εάν αισθάνεστε ότι θέλετε να φάτε, πάρτε ένα υγιεινό σνακ.

# 7. Μην τρώτε αργά το βράδυ

Το δείπνο σας πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο-τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο.

# 8. Μετρήστε θερμίδες

Δεν πρέπει να καταναλώνετε περισσότερες από 1500 θερμίδες την ημέρα.

# 9. Περιορίστε το λίπος στη διατροφή σας

Τα μεταποιημένα τρόφιμα πρέπει επίσης να είναι περιορισμένα, είναι πολύ θερμιδικά.

# 10. Τρώτε υγιεινά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας

Μπορείτε να φάτε φρούτα, γιαούρτι ή δημητριακά.

 

 

Διαβάστε περισσότερα